شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ۲۳:۱۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه برنامه هفتم با تدوین و تصویب جداول تعرفه‌ای و صدور پروانه کلیه خدمات ارتباطی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موافقت کردند.

به گزارش پیام خبر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه برنامه هفتم با تدوین و تصویب جداول تعرفه‌ای و صدور پروانه کلیه خدمات ارتباطی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موافقت کردند، در نشست علنی دیروز مجلس، نمایندگان با اصلاح بند الحاقی (۲) ماده (۶۶) موافقت کردند.

به‌منظور ایجاد وحدت رویه و حمایت از حقوق کاربران و تسهیل رقابت سالم بین ذی‌نفعان، مسوولیت صدور پروانه کلیه خدمات ارتباطی (از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور) با رعایت قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، خدمات فناوری اطلاعات و هوشمندسازی و سکوهای پیام‌رسان، تدوین و تصویب جداول تعرفه و تعیین حق‌اشتراک (آبونمان) آنها در ‌چهارچوب قوانین و مقررات کشور با رعایت مصوبات شورای عالی فضای مجازی بر عهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

همچنین نسبت به تعیین جریمه‌های ناشی از تخلف از تعهدات قانونی متناسب با کیفیت تخلف و شرایط متخلف، اقدام قانونی به عمل آورد./مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 225033

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید