شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۴۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی از اجرای طرح بهارستان در۷۰۰ روستای استان از ابتدای آغاز دولت سیزدهم تاکنون خبرداد.

به گزارش پیام خبر از اراک، محمود محمودی در حاشیه میز خدمت که در شهرستان اراک برگزار شد، افزود: همزمان با هفته دهه فجر ،طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق در دولت سیزدهم در ۷۰۰روستای استان به بهره برداری رسید.

وی بابیان اینکه علیرغم همه مسائل موجود،طبق برنامه ریزی ها و تلاش های انجام شده به وعده ای که دولت سیزدهم درخصوص نوسازی و بهسازی شبکه های توزیع برق در روستاها داده بود ،اجرایی شد و ۸۵۰ کیلومتر شبکه توزیع برق روستای های استان مرکزی در قالب طرح بهارستان بهسازی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی افزود: این طرح شامل جابه جایی تیرهای موجود در معابر روستایی، اصلاح شبکه فرسوده، جمع‌آوری سیم‌های فرسوده مسی و جایگزینی آن با کابل خودنگهدار، تعویض یا تقویت ترانس‌های روستاها در صورت وجود مشکل و نصب پست‌های جدید برق است ودر مجموع، با اجرای این طرح تمام شبکه برق روستاها به روزرسانی و اصلاح شده و معایب آن برطرف و شبکه پایداری در روستاها ایجاد شده و مشکلات شبکه به شدت کاهش یافته است.

وی گفت : اصلاح کامل شبکه برق ۷۰۰ روستا ،نصب و جابجایی ۱۲۵۵۶ پایه واحداث و بهینه سازی ۹۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط از جمله اقدامات انجام شده در روستاها در راستای اجرای طرح بهارستان است.

محمودی افزود: احداث و بهینه سازی ۷۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، اصلاح ۳۴۴۰۱دستگاه چراغ و تبدیل به LED و نصب و بهینه سازی ۲۳۰ ترانسفورماتور از دیگر اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح بهارستان در روستاهای استان مرکزی بوده است.

 

کد خبر 225481

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید