یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۰۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
منصوری گفت: : ۵۳ گروه سرود از سراسر استان مرکزی در جشنواره ملی سرود آفرینش شرکت کردند.

به گزارش پیام خبر از اراک، احسان منصوری، در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع برگزاری مرحله استانی جشنواره سرود و هنرهای نمایشی برگزار شد، ضمن تبریک جشن انقلاب و تقدیر از حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این مراسم، گفت: جشنواره ملی سرود آفرینش با شعار «نغمه های روشن فردا» برگزار می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از پائیز سال جاری اعلام شده است، ادامه داد: این جشنواره با موضوعات «سرزمین من ایران»، «نام آوران»، «ایثار و شهادت» و موضوع آزاد برگزار شده است.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره سرود ۲۴ بهمن برگزار می شود، ادامه داد: ۵۳ گروه سرود از سطح استان در این جشنواره شرکت کرده اند که از این تعداد ۲۱ گروه 24 بهمن از ساعت ۸ صبح در سالن اجتماعات کانون اجراهای خود را آغاز کردند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ادامه داد: از این تعداد دو گروه به سطح ملی راه پیدا می کنند.

منصوری با اشاره به اینکه گروه های شرکت کننده از ۷ تا ۲۲ سال هستند، خاطر نشان کرد: بیشتر شرکت کنندگان کودکان و نوجوانان هستند که خوشبختانه استقبال خوبی از این این جشنواره داشتند.

منصوری با بیان اینکه یک‌هزار کودک و نوجوان برای برگزاری دومین جشنواره ملی سرود آفرینش در این استان مشارکت دارند، ادامه داد: ناظر جشنواره سرود از تهران آثار گروه‌های سرود در اراک را قضاوت می‌کند.

 

کد خبر 225842

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید