یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ۱۹:۱۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
از سوی داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور، محسن پاپری زارعی به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس منصوب شد.

به گزارش پیام خبر، در مراسمی و با حضور دکتر سعید توتونچی ملکی رئیس امور برنامه و بودجه استان های سازمان برنامه و بودجه کشور و دکتر شیخ نیا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس برگزار شد، محسن پاپری زارعی، به عنوان سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس معرفی و از زحمات احمدعلی افکاری رئیس سابق این سازمان تقدیر شد.

از سوی داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور، محسن پاپری زارعی به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس منصوب شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حکم انتصاب سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، اهم ماموریت‌ها و وظایف این مسئولیت را ابلاغ کرد، در این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران در دولت مردمی، با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات استان، کوشا باشید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، معاون مرکز توسعه سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیرکل مالی و اداری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور، مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، معاون هماهنگی برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر و مدیر اداری و مالی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از جمله سوابق اجرایی محسن پاپری زارعی سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس است.

رئیس سازمان برنامه بودجه کشور همچنین از تلاش و زحمات احمدعلی افکاری رئیس پیشین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز تقدیر کرد.

 

کد خبر 225960

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید