یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۲۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر کل امدادامام خمینی (ره) فارس ادامه داد: امسال نیز همچون سال های گذشته جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تا 22 اسفند ماه ادامه خواهد داشت که در 600 پایگاه ثابت و سیار امداد، مراکز نیکوکاری، درگاه های اینترنتی و هشت هزار مدرسه استان برگزار می شود.

به گزارش پیام خبر، مرتضی موصلی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی و تشکر از حضور موثر مردم نیکوکار استان در مناسبت های مختلف، گفت: هر ساله مردم نیکوکار استان با مشارکت در این آیین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری کرده و کمک های خود را اهدا می کنند.

مدیر کل امدادامام خمینی (ره) فارس ادامه داد: امسال نیز همچون سال های گذشته جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تا 22 اسفند ماه ادامه خواهد داشت که در 600 پایگاه ثابت و سیار امداد، مراکز نیکوکاری، درگاه های اینترنتی و هشت هزار مدرسه استان برگزار می شود.

موصلی ادامه داد: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان تعداد 400 هزار پاکت با کد QR، کد دستوری USSD و شماره کارت مجازی اختصاصی هر شهرستان تهیه و در مدارس توزیع شده است، کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود.

مدیر کل کمیته امداد فارس در پایان یادآور شد: مردم نیک اندیش استان علاوه بر پایگاه های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند، کد دستوری USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #071*8877* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است؛ شماره کارت 6037991899709376 و شماره حساب 0101273073000 که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص دارد، همچنین نیک اندیشان می توانند جهت همراهی و کمک عدد یک را به سامانه پیامکی 3000333371 ارسال کنند.

 

کد خبر 226183

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید