شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ ۲۲:۵۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شرکت مخابرات ایران و خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در‌ راستای ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی و خدمات تبلیغاتی بین طرفین، به نمایندگی مدیران عامل دو مجموعه، تفاهم‌نامه‌ اجرای همکاری‌های متقابل به امضا رساندند.

به گزارش پیام خبر، شرکت مخابرات ایران و خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در‌ راستای ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی و خدمات تبلیغاتی بین طرفین، به نمایندگی مدیران عامل دو مجموعه، تفاهم‌نامه‌ اجرای همکاری‌های متقابل به امضا رساندند.

در این تفاهم نامه که در دومین روز نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های ایران به امضای مهندس مجید‌ سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات و محمد‌‌مهدی خیرجو، مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) رسید، چارچوب کلی همکاری‌های متقابل در راستای تامین نیازهای ارتباطی و تبلیغاتی طرفین و جزئیات همکاری‌ها و مباحث اجرایی، به مدت سه سال مورد توافق قرار گرفته و به امضا رسید.

مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این مراسم : همیشه مسایل شرکت مخابرات ایران شفاف بوده و تلاش کرده آن را برای مردم هم بازگو کند که خوشبختانه این کار انجام شده است.

وی افزود: اخیرا تعامل و همکاری این شرکت بیشتر شده است و از دو ماه قبل تفاهم‌نامه همکاری را در این شرکت داشته‌ایم و امروز در نمایشگاه رسانه‌های ایران هم تفاهم‌نامه‌ای با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) امضا می‌شود تا همکاری و تعامل بیشتری داشته باشیم و از خدمات آن استفاده کنند. خوشبختانه این همکاری به بار نشسته و با امضای تفاهم‌نامه امروز، امیدواریم به همکاری‌های بیشتر هم منجر شود.

در این مراسم مهدی خیرجو ، مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) هم اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران خدمات گسترده‌ای دارد و مدیر عامل این شرکت هم از سابقه درخشانی برخوردارند. مفتخر هستم تفاهم‌نامه‌ای بین ایسنا و شرکت مخابرات ایران داشته‌ایم تا بتوانیم با کمک آن، به مردم و مخاطبان خود خدمت کنیم.

بر اساس این گزارش، تشکیل کارگروه مشترک کارشناسی با حضور نمایندگان طرفین و تدوین چارچوب همکاری با اسلوب ارائه محصولات و خدمات متنوع قابل ارائه مخابراتی به خبرگزاری ایسنا و انجام خدمات مشخص شده تبلیغاتی مجموعه مخابرات از سوی خبرگزاری دانشجویان ایران، از مفاد مهم این تفاهمنامه است./ مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 226247

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید