شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۳۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تجلیل از ورزشکاران مدال آور استان در سه دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در اراک برگزار می‌شود.

به گزارش پیام خبر از اراک، سید مسیح قائم مقامی اظهار داشت: مراسم تجلیل و تکریم از مدال آوران سه دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و تجلیل از مربیان این ورزشکاران در این رقابت‌ها، روز شنبه نوزدهم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم با توجه به برگزاری سه دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور طی سالهای 1398 تا 1401 و کسب عناوینی توسط ورزشکاران استان مرکزی در این سه دوره از رقابت‌ها، با حضور مسوولان ارشد استانی و شهرستانی و جمعی از خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان در مکان سالن آمفی تئاتر کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) اراک برگزار خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اعلام داشت: در این آئین ضمن برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی از بیش از 120ورزشکار و مربی استان مرکزی که در این سه دوره از المپیاد حائز عنوان قهرمانی شده‌اند تجلیل بعمل می‌آید.

قائم‌مقامی در ادامه از کسب عنوان قهرمانی مسابقات دو و میدانی بازی‌های آسیایی 2024 در رده سنی پیشکسوتان خبر داد و گفت: در این رقابت‌ها که بمیزبانی کشور تایلند برگزار شد، علی باقری ورزشکار ارزنده اراکی به مقام قهرمانی دست یافت.

وی بیان کرد: همچنین مبینا بهبودی موفق به کسب مدال طلای بانوان رشته دو ومیدانی برای نخستین بار در استان مرکزی در مسابقات قهرمانی مستر آسیا 2024 تایلند شد.

 

کد خبر 227050

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید