شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ۲۰:۵۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تفاهم‌نامه همکاری شرکت مخابرات ایران و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی به منظور تسهیل در ارائه خدمات ارتباطی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در 6 بند به امضا رسید.

به گزارش پیام خبر، تفاهم‌نامه همکاری شرکت مخابرات ایران و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی به منظور تسهیل در ارائه خدمات ارتباطی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در 6 بند به امضا رسید.

مهندس مجید سلطانی در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت مخابرات ایران و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: شرکت مخابرات ایران توانمندی‌های زیادی در حوزه تامین زیرساخت‌های ارتباطی دارد و می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پوشش سراسری فیبر نوری و ارائه خدمات فنی و مهندسی در تمام زمینه‌های ارتباطی و همچنین سامانه پایش و نظارت تصویری هوبان، به شهرک‌های و نواحی صنعتی تحت پوشش سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم در زمینه شبکه دسترسی فیبر نوری، این شرکت سال ۱۴۰۲ را با بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر فیبر نوری پشت سر گذاشته و یکی از اولویت‌های ما در سال اخیر ارائه خدمات به شهرک‌های صنعتی بوده است.

به گفته مهندس سلطانی، شرکت مخابرات ایران به عنوان بزگترین اپراتور تلفن ثابت و سیار، توسعه شبکه فیبر نوری را در دستور کار خود قرار داده و خصوصاً در 2 سال اخیر، ارائه خدمات به شرک‌های صنعتی، صورت گرفته که شخصاً در آیین بهره‌برداری آن در کلان شهر تهران حضور داشته است.

وی همچنین اضافه کرد که در حوزه تجاری بیش از پنج هزار کسب‌وکار، تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار گرفته و بالغ بر ۱۲۰ هزار نقطه، به کسب و کارها ارائه خدمات می‌کنیم و تاکنون از ۸۶۷ شهرک صنعتی تعداد ۴۵۶ شهرک از شبکه فیبر نوری مخابرات بهره‌مند شده‌اند و مابقی هم با همت و همکاری به سرعت در دستور کار قرار دارند.

در ادامه دکتر مقیمی، معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، با تشکر از مهندس سلطانی و مجموعه شرکت مخابرات ایران در خصوص پایداری شبکه در شهرک‌های صنعتی، تاکید کرد که پایداری شبکه، برای این شهرک‌ها بسیار حائز اهمیت است.

در این مراسم که مدیران عامل شهرک‌های صنعتی سراسر کشور حضور داشتند، تعدادی از آنان مطالبی را درباره شبکه ارتباطی با مهندس سلطانی در میان گذاشتند. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 227241

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید