شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۴۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعت آغاز به کار کارکنان دستگاه های اجرایی و موسسات عمومی در ماه مبارک رمضان ساعت هشت صبح خواهد بود و پایان ساعت کاری نیز مطابق با قوانین و مقررات مربوطه است.

به گزارش پیام خبر، محسن نعمتی اظهارداشت: تغییر ساعت آغاز به کار کارکنان با موافقت استاندار فارس و به منظور ایجاد زمینه لازم برای استفاده مطلوب کارکنان از فضائل و برکات ماه شریف و نورانی رمضان صورت گرفته است و ساعت آغاز به کار کارکنان دستگاه های اجرایی و موسسات عمومی در ماه مبارک رمضان ساعت هشت صبح خواهد بود و پایان ساعت کاری نیز مطابق با قوانین و مقررات مربوطه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان این که تغییر ساعت کار کارکنان دولت از روز 24 اسفندماه 1402 تا 21 فروردین ماه 1403 خواهد بود، افزود: ساعت آغاز به کار کارکنان دولت در استان فارس در روزهای بعد از شب های قدر ساعت 9 صبح تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان به گونه ای برنامه ریزی و نظارت داشته باشند که تغییر ساعت کاری هیچ گونه خدشه ای در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات به مراجعین به ادارات ایجاد نکند.

نعمتی تصریح کرد: بیمارستان ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک ها، بخش های عملیاتی دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، تامین کاهای ضروری و بخش عملیاتی خدمات پست باید طبق روال گذشته خدمات خود را ارائه کنند.

 

کد خبر 227502

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید