شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. گردشگری
پنج شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۵۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: مراسم تحویل سال در حافظیه و تخت جمشید برگزار می شود و درهای 2 مجموعه فرهنگی مذکور از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه به روی گردشگران و بازدیدکنندگان گشوده می شود.

به گزارش پیام خبر، محمد ثابت اقلیدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای مراسم سال تحویل مانند سنوات گذشته در این 2 مجموعه تاریخی و فرهنگی برگزار می شود، افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۳ مراسم تحویل سال با محوریت برنامه های قرآنی و فرهنگی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با اشاره به اینکه درهای 2 مجموعه فرهنگی مذکور از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه به روی گردشگران و بازدیدکنندگان گشوده می شود، افزود: اجرای بخشی از برنامه های قرآنی و فرهنگی نیز در محوطه بیرونی مجموعه ها برگزار می شود.

ثابت اقلیدی در خصوص ساعت بازدید اماکن تاریخی و فرهنگی و همچنین موزه های استان در ایام نوروز گفت: ساعت کاری تمامی اماکن تاریخی و موزه های استان بنابر اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ساعت ۱۰ تا ۱۷ و در اماکن منتخب از ساعت ۱۰ تا ۲۲ بود که این زمان ها نیز تا 2 ساعت قابل افزایش خواهد بود.

وی ادامه داد: ساعت بازدید برخی از اماکن تاریخی فارس در ایام نوروز تا با توجه به مراجعه گردشگران بازهم قابل تمدید است.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: با توجه به استقبال گردشگران نوروزی از بازدید اماکنی چون حافظیه و تخت جمشید ساعت بازدیدها نسبت به سال گذشته افزایش می یابد.

 

کد خبر 227503

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید