شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. گردشگری
جمعه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۷:۲۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آمادگی کامل راهداری فارس برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی و زائرین بارگاه منور حضرت شاهچراغ(ع) سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پیام خبر، محسن عمادی، از ابلاغ و اجرای طرح خدمات نوروزی در بخش های حمل و نقل مسافر، ایمنی راه ها و حمل و نقل، مدیریت راه‌ها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و انواع عملیات های راهداری برای نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و با اشاره به همزمانی ماه رمضان و عید نوروز امسال اظهار داشت: همه همکاران در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با رصد محورها مشغول خدمت رسانی در ایام عید نوروز خواهند بود.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در خصوص زمان اجرای طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ افزود: این طرح طبق سنوات هرساله اجرا می‌شود و زمان آن از ۲۴ اسفند سال جاری شروع و تا ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در ارتباط با زمان پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌در ایام نوروز گفت: پیش‌فروش بلیت اینترنتی از طریق سایت های اینترنتی از تاریخ ۲۰ اسفند آغاز شده‌است.

این مقام مسئول بیان کرد: هم‌وطنان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌ها و سایر مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ و نصب اپلیکیشن ۱۴۱ از امکانات ویژه این سامانه بهره‌مند شوند.

وی در پایان با اشاره به نقش «همراهان آگاه و مسئولیت‌پذیر سفر ایمن تفاوت بین مرگ و زندگیست» افزود: مسئولیت پذیری و ایفای نقش مناسب تک تک همراهان سفرهای خانوادگی و گروهی، لازمه مدیریت جمعی سفر برای دوری از خطرات و حفظ سلامت است؛ لذا رعایت قوانین و نکات ایمنی در سفر به ما کمک می‌کند تا در صورت بروز اتفاقات ناخوشایند بهتر بتوانیم از خود و همسفرانمان محافظت کنیم و با کمترین آسیب از این حوادث جان سالم به در ببریم.

 

کد خبر 227565

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید