شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۴۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز از آمادگی امکانات و ظرفیت‌های شهرداری شیراز برای اسکان مسافران در ایام نوروز خبر داد و گفت: هم‌اکنون محل‌های اسکان ویژه مسافران نوروزی در شهرک زیباشهر، باغ جنت، نمایشگاه بین‌المللی، مجموعه سعدیه و مسجد جامع شهدا برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته‌شده است.

روح‌الله خوشبخت اظهار داشت: علاوه بر محل‌های اسکان ویژه مسافران نوروزی در شهرک زیباشهر، باغ جنت، نمایشگاه بین‌المللی، مجموعه سعدیه و مسجد جامع شهدا برای اسکان مسافران نوروزی، ۱۹ مورد از سالن‌ها و اماکن ورزشی مربوط به شهرداری شیراز نیز آماده میزبانی از مهمانان نوروزی شیراز است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز همچنین با تاکید بر اینکه برپایی چادر در سطح شهر شیراز ممنوع است، یادآور شد: ۲ بوستان نماز و سایه برای مسافرانی که قصد بر پا کردن چادر دارند در نظر گرفته‌شده است.

معاون شهردار شیراز با اشاره به این خبر عنوان کرد: فعالیت‌های این ستاد اول بهمن‌ماه و پیرو دستورالعمل ابلاغی و تبیین شرح وظایف ۱۱ کارگروه تخصصی آغاز شد و سازمان‌ها و حوزه‌های مختلف شهرداری برنامه‌های اجرایی را بازمان بندی مناسب تهیه و تدوین کردند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به تقارن و هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و متناسبی پیش‌بینی‌شده است که برپایی سفره افطاری ساده، برنامه‌های فرهنگی از افطار تا سحر، برپایی جشن‌ها، برقراری تورهای گردشگری و مواردی از این قبیل نمونه‌ای از این برنامه‌ها است.

خوشبخت با بیان اینکه ایجاد شرایط مناسبت برای استفاده از امکانات شهرداری در ایام نوروز نیازمند هماهنگی‌های اولیه با سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها و سازمان‌هاست، خاطرنشان کرد: جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور تمامی مدیران شهرداری شیراز به‌صورت مستمر انجام‌شده و همچنین هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌ها در راستای خدمات‌رسانی به مسافرین و زائرین سومین حرم اهل‌بیت (ع) نیز صورت گرفته است.

 

کد خبر 227733

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید