شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ ۱۸:۳۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
قائم‌مقام شهردار شیراز در آیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: جایگاه اجتماعی سازمان مدیریت پسماند در خدمت به شهروندان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش پیام خبر، آرش فرج‌زاده در آیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز با تبریک بهار طبیعت و قرآن اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند در نظام ارزیابی چند سال اخیر بافاصله، نسبت به سایر دستگاه‌ها مقام نخست و ارشد را داشته است و در حوزه‌های مختلف دیگر ازجمله ورزش و بسیج نیز این سازمان یار و یاور مجموعه شهرداری بوده است.

قائم‌مقام شهردار شیراز از درایت و دانش و پشتکار روح‌الله خوشبخت در این سازمان تقدیر و اظهار امیدواری کرد: با حضور صمد پناهیان در کسوت مدیریت این سازمان، این جایگاه حفظ شود، چراکه جایگاه اجتماعی سازمان مدیریت پسماند در خدمت به شهروندان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

روح‌الله خوشبخت رئیس سابق سازمان مدیریت پسماند نیز که در کسوت معاون محیط زیست و خدمات شهری مشغول به خدمت است، در سخنانی با قدردانی از تلاش‌ها و همکاری‌های کارکنان مجموعه، انتصاب صمد پناهیان را به‌عنوان سرپرست این سازمان تبریک و اظهار امیدواری کرد که وی با تخصص، تجربه و توانمندی‌های بالایی که دارا است، جایگاه سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز را بیش‌ازپیش ارتقا بخشد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجراشده در طول یک دهه اخیر گفت: اجرای طرح جامع و طرح تفصیلی پسماند دو نگین فعالیت‌های سازمان بوده است و تمرکز بر تکریم ارباب‌رجوع و افزایش شاخص رضایت شهروندی در خدمات ارائه‌شده را از دیگر اقدامات شایسته صورت گرفته در سازمان دانست.

رئیس سابق سازمان مدیریت پسماند که با اشاره به اینکه هم‌اکنون دبیرخانه فهرست‌بهای کشوری رشته پسماند و دبیرخانه کمیته فنی متناظر مدیریت پسماند (TC297) یعنی نماینده جمهوری اسلامی ایران، سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز است از پناهیان و مدیران مجموعه خواست کما فی سابق نام این سازمان در عرصه‌های مختلف بدرخشد.

صمد پناهیان نیز در سخنانی از اعتمادی که از طرف شورای اسلامی شهر، شهردار و معاون خدمات شهری و محیط زیست به ویشده است تشکر و ارائه برنامه‌ای کارآمد و اجرای طرح تفصیلی و اجرای برنامه‌های جدید در حوزه تفکیک از مبدا را برای پیشبرد اهداف سازمان ضروری دانست.

سرپرست جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز این مهم را منوط به بررسی دقیق تمام زوایا و جزئیات موجود در مجموعه عنوان کرد و اظهار کرد: با این رویکرد برنامه‌های عملی، طراحی و اجرا خواهد شد.

 

کد خبر 227879

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید