شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ ۱۰:۱۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز با اشاره به رونمایی از پوسته جدید سامانه ۱۳۷ شهرداری گفت: در ایام نوروز تلاش کرده‌ایم با نظارت همه‌جانبه شرایط را برای رضایت هرچه بیشتر شهروندان و میهمانان نوروزی فراهم کنیم.

به گزارش پیام خبر، جلسه اداره منابع انسانی معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز با رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز و معاون حیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز در محل ستاد عالی نظارت بر خدمات نوروزی در باغ جهان‌نما برگزار شد.

در این جلسه، مسعود زارعی، با اشاره به رونمایی از پوسته جدید سامانه ۱۳۷ شهرداری گفت: در ایام نوروز تلاش کرده‌ایم با نظارت همه‌جانبه شرایط را برای رضایت هرچه بیشتر شهروندان و میهمانان نوروزی فراهم کنیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز به چیدمان صحیح نیروهای کارآمد و افزایش هم‌افزایی و توان اجرایی در بخش گردشگری اشاره کرد و گفت: اقدامات خوب سازمان میادین و مشاغل شیراز در زمینه ایجاد بازارچه‌های نوروزی رضایت شهروندان را به دنبال داشته وسبب شده بازرسان شورا بازخوردهایی مثبت را از مراجعان دریافت کنند.

زارعی تاکید کرد: با توجه به افزایش تناژ پسماند در روزهای پایانی سال و اوایل فروردین، یکی از اقدامات قابل تحسین سازمان مدیریت پسماند، توجه ویژه به نظافت و جمع‌آوری پسماند بوده است.

روح الله خوشبخت نیز ضمن قدردانی از رهنمودهای شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: و با توجه به سرمای هوا تمهیدات لازم برای گرمایش این محل‌ها و نیز اقدامات مناسب برای جلوگیری از نصب چادر در محل‌های غیر مجاز انجام شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به بارش باران و نزول رحمت الهی تاکید کرد: با هم‌افزایی و تلاش مجموعه خدمات شهری در مناطق یازده گانه و حوزه‌های تابعه، بارش باران هیچ مشکلی را برای شهروندان ایجاد نکرد.

وی همچنین گفت: مشکلاتی چون کمبود نیرو و تجهیزات در جلسات هماهنگی مرتفع شده و تلاش کرده‌ایم با توجه‌ به موضوع فعالیت و دسته‌بندی موضوعی آموزش‌های مناسب به کارکنان داده شود تا سرعت پاسخگویی و اقدام متناسب با موضوع در تمام زمینه‌های خدمت‌رسانی افزایش یابد.

 

کد خبر 228028

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید