شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. گردشگری
شنبه, ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ ۱۷:۲۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز گفت: تا صبح امروز ۴ فروردین‌ماه، ۱۴۵ هزار نفر در محل‌های اسکان شهرداری این کلان‌شهر، اسکان داده‌شده‌اند.

به گزارش پیام خبر، روح‌الله خوشبخت اظهار کرد: تا صبح امروز ۴ فروردین‌ماه، ۱۴۵ هزار نفر در محل‌های اسکان شهرداری این کلان‌شهر، اسکان داده‌شده‌اند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز تاکید کرد: تمام تلاش ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز بر این است که تعطیلاتی ایمن همراه با یک خاطر‌ه‌ خوش برای میهمانان نوروزی رقم بخورد.

وی با بیان اینکه مسافران در ۵ کمپ و ۱۹ سالن ورزشی شهرداری مستقرشده‌اند، از به‌کارگیری ظرفیت‌های دیگری همچون حسینیه‌ها در شرایط جوی نامساعد برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد و از همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها با شهرداری در این زمینه تقدیر کرد.

خوشبخت بیان کرد: اگرچه در تعطیلات نوروزی شاهد بارش باران و نزول رحمت الهی بودیم، هیچ‌یک از مسافران زیر باران نماندند و با تلاش مجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز، میهمانان نوروزی در محل‌های اسکان مستقر شدند.

وی همچنین تاکید کرد: در سالن‌های ورزشی و محل‌های مجاز که چادرهای مسافرتی برپاشده است، نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی به‌وسیله‌ ابزارهای پیشرفته در حال گشت‌زنی و کنترل چادرها هستند.

معاون شهردار شیراز عنوان کرد: طی ۲ روز آتش‌نشانان جان ۴ میهمان نوروزی را که از وسیله‌ گرمایشی ناایمن استفاده کرده و در چادر مسافرتی دچار گازگرفتگی شده‌ بودند، نجات دادند و تاکنون هیچ حادثه‌ای برای مسافران پیش نیامده است.

 

کد خبر 228050

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید