شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ ۱۸:۳۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس شورای عالی نظارت بر خدمات نوروزی شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از 2 محل اسکان جنت و زیباشهر روند ارائه خدمات ستاد اجرایی سفر شهرداری شیراز به مسافرانی که نوروز امسال به این کلان‌شهر سفرکرده‌اند، را بررسی کرد.

به گزارش پیام خبر، مسعود زارعی، در بازدید از دو محل اسکان جنت و زیباشهر روند ارائه خدمات ستاد اجرایی سفر شهرداری شیراز به مسافرانی که نوروز امسال به شیراز سفرکرده‌اند را بررسی کرد.

رئیس شورای عالی نظارت بر خدمات نوروزی شورای اسلامی شهر شیراز ضمن بررسی برنامه‌ها و خدمات ارائه‌شده با نیروهای مشغول به کار در این محل‌های اسکان در جریان شرایط کار و شیوه‌ خدمت‌رسانی به مسافران قرار گرفت.

وی تاکید کرد: شورای شهر به‌عنوان دستگاه ناظر بر عملکرد شهرداری بیشتر به دنبال دریافت بازخوردهای مردمی و واقعی از این خدمات است و حساسیت ویژه‌ای در خصوص ارزیابی عملکردها دارد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی به‌طور مستقیم با چند نفر از مسافران گفت‌وگو کرد و از نزدیک مطالبات این افراد را شنید.

زارعی همچنین از ابراز رضایت بالای مهمانان و کارکنان ابراز خشنودی کرد و ادامه داد: ایجاد یک زیرساخت دائمی برای مهمانان می‌تواند کمک شایانی به گردشگری در شیراز نماید که در این راستا باید از متخصصین این امر یاری گرفت.

به گفته این عضو شورای شهر شیراز، میزان رضایت میهمانان نوروزی از امکانات محل‌های اسکان و شیوه‌ برخورد کارکنان یکی از مسائل قابل‌توجه در این بازدید بود و صددرصد میهمانان نوروزی که در جریان بازدید با رئیس کمیسیون سلامت گفت‌وگو کردند، از خدمات محل اسکان رضایت کامل داشتند.

در این بازدید روح الله خوشبخت، از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شهرداری از 2 ماه گذشته تاکنون قدردانی و اذعان کرد: اگر مهمانان و شهروندان از خدمات شهرداری رضایت نسبی دارند به همت تلاش این همکاران است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز همچنین از ثبت اطلاعات و بررسی عملکرد همه حوزه‌ها برای افزایش کارایی و بهره‌برداری از نتایج در سال‌های آتی خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم تا پایان حضور مسافران خدمات مناسبی به آنان ارائه دهیم و این خدمات سبب شود تا خاطرات دلنشینی برای آنان به وجود آید و شیراز مقصد گردشگری مطلوب هم‌وطنان شریف باشد.

 

کد خبر 228124

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید