شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ ۱۱:۴۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار مرکزی گفت: خدمات سفر در این استان مرکزی باتوجه به شروع دور دوم سفرها باید با جدیت ادامه داشته باشد.

به گزارش پیام خبر از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه در نشست کارگروه کاهش تصادفات استان مرکزی افزود: ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی مهمترین رویکرد ستاد خدمات سفر مرکزی است که نیاز است دستگاه‌های اجرایی ذیربط تدابیر لازم را در این راستا اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان مرکزی در مسیر تردد بسیاری از استانها واقع شده باید راهکارهای ویژه در خصوص ارائه خدمات مناسب در حوزه های مختلف اندیشیده شود.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه اقدامات متعددی در راستای کاهش تصادفات در استان انجام شده است، عنوان کرد: تعداد زیادی پل عابر پیاده در اراک و دیگر شهرهای استان نصب شده و طرح هایی از جمله پروژه میدان امام خمینی(ره) تکمیل و راه‌اندازی شده است اما برای کاهش تصادفات و رفع خطر باید دیگر نواحی پرخطر نیز اصلاح شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز گفت: در برخی نقاط اراک گره‌های ترافیکی ایجاد می‌شود که اقدامات به‌هنگام گشت‌های پلیس راهنمایی رانندگی می‌تواند کمک کننده باشد.

بهنام نظری بیان کرد: سرعت خودروها در استان مرکزی نسبت به میانگین کشوری بالا است و این زنگ خطر و هشدار باید جدی گرفته شود و در این خصوص اقدام لازم در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در صورتی که هشدار سطح نارنجی و قرمز داده شد نیاز است از تردد خودروها در مکان‌های پرخطر جلوگیری شود.

 

کد خبر 228354

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید