
به گزارش پیام خبر،عضو شورای شهر شیراز و نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری، با اشاره به فعالیت مستمر ستاد عالی نظارت بر خدمات نوروزی شهر شیراز، از تلاش این ستاد برای ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران نوروزی خبر داد. وی تاکید کرد که این ستاد با حضور نمایندگان دستگاههای مختلف، به صورت روزانه بر کیفیت خدمات ارائه شده نظارت میکند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، به سرعت برای رفع آن اقدام مینماید.
خواست خدایی با بیان اینکه ستاد عالی نظارت از ابتدای ایام نوروز فعال بوده است، افزود: ما در ستاد عالی نظارت در تمام موضوعات چه فرهنگی چه خدمات شهری نظارت عالی وجود دارد که هر ضعفی وجود داشته باشد سریعا برطرف میشود.
وی با اشاره به روند رسیدگی به مشکلات در این ستاد، اظهار داشت: در ابتدا گزارش مشکلات به حوزه اجرایی مربوطه ارائه میشود تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود. در صورتی که مشکل برطرف نشود، موضوع به شهرداری مربوطه و در نهایت به شهردار ارجاع داده میشود تا در یک بازه زمانی ۴۸ ساعته، مشکل حل شود.
نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شیراز، از شهروندان و گردشگران خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مشکل در ارائه خدمات، با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند.
وی تاکید کرد که این سامانه به شکل ویژه در ایام نوروز فعال است و آماده دریافت و پیگیری شکایات و مشکلات شهروندان و مسافران است.
خواست خدایی در بخش دیگری از سخنان خود، به برگزاری جلسات روزانه ستاد عالی نظارت با حضور نمایندگان دستگاههای مختلف از جمله آموزش و پرورش و اداره راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: در این جلسات، مشکلات مربوط به حوزههای مختلف از جمله اسکان و پارکینگهای سطح شهر مورد بررسی قرار میگیرد و راهکارهای مناسب برای رفع آنها اتخاذ میشود.
وی همچنین خاطرنشان کرد که برخی از مشکلات نیازمند برنامهریزی بلندمدت هستند و در جلسات ستاد عالی نظارت، برای رفع این مشکلات در سالهای آینده برنامهریزیهای لازم صورت میگیرد.
خواست خدایی در پایان سخنان خود، ضمن قدردانی از تلاشهای اعضای ستاد عالی نظارت و تمامی دستگاههای خدمترسان، ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همکاری همه جانبه، بهترین خدمات به زائران و مسافران نوروزی ارائه شود.
- برچسب
- شورای شهر شیراز
- نوروز