جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
سه شنبه, ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ ۰۰:۲۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در پی فرصت اعلام برنامه های کاندیداهای شهردار شیراز در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز، پنج نفر انتخاب نهایی خواهند شد و در پی مصاحبه نهایی سوم شهریور شهردار شیراز انتخاب خواهد شد.

به گزارش پیام خبر، در هفتمین و هشتمین صحن علنی شورای شهر شیراز به صورت زنده به ارائه برنامه‌ های کاندیداهای شهردار شیراز پرداخته شد.

با افزوده شدن ۱۱ نفر دیگر به فهرست نهایی کاندیدای شهردار در شیراز شمار نامزدها به ۲۵ نفر رسید که سه نفر انصراف دادند و مابقی امروز برای مصاحبه به صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز دعوت شدند.

در این جلسه به هر یک از نامزدها برای ارائه نظرات و برنامه های خود به عنوان شهردار فرصت نیم ساعته داده شد و در نهایت پنج نفر انتخاب می شوند که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته برای مصاحبه نهایی به صحن شورای اسلامی شیراز خواهند آمد و روز چهارشنبه ۳ شهریور شهردار شیراز در نهایت انتخاب خواهد شد.

بذرافشان، طهماسبی، نقیب زاده، کیانی رحیمی، محمدکاظم حقیقت، محمدعلی چوبینی، محمدمهدی عبداللهی و محمدرضا رضایی به لیست نامزدها اضافه شده اند و نجابت، محمدعلی راضی و محمود صفایی نیز اعلام انصراف کردند.

همچنین بدری و اردکانی نیز انصراف خود را برای کاندیدایی شهردار شیراز را اعلام کردند و «علی معایر» نیز اعلام کرد وزارت دفاع مخالف حضور وی به عنوان شهردار شیراز است.

 

کد خبر 153427

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید