جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۲۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هفته نخست لیگ آلمان و لیگ برتر انگلیس از روز جمعه چهاردهم مرداد آغاز خواهد شد تا طرفداران فوتبال باز هم پای صفحه تلویزیون میخکوب شوند.

به گزارش پیام خبر، پس از گذشت بیش از دو ماه از تعطیلی فوتبال باشگاهی اروپا، بار دیگر تب داغ این رشته پر طرفدار به میان علاقمندان باز خواهد گشت و هفته نخست لیگ برتر فوتبال جزیره و بوندس لیگا آلمان از روز جمعه چهاردهم مرداد با انجام یک دیدار از سر گرفته می شود.

هفته نخست فوتبال باشگاه های آلمان بوندس لیگا ساعت ۱۴ مرداد با انجام یک مسابقه حساس آغاز می شود که ساعت ۲۳، تیم بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی میهمان اینتراخت فرانکفورت قهرمان لیگ اروپا خواهد رفت.

بایرن که در این فصل مهاجم تمام کننده ای مانند لواندوفسکی را از دست داده با جذب نفراتی چون سادیو مانه از لیورپول، دی لیخت از یوونتوس، نصیر مزروعی و رایان گراونبرخ از آژاکس امیدوار به کسب قهرمانی دیگری در بوندس لیگا آلمان است.

تیم اینتراخت فرانکفورت نیز در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با ۴۲ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت اما نقطه اوج عملکرد این تیم قهرمانی در لیگ فوتبال اروپا بود. 

هفته نخست فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ جزیره نیز جمعه چهاردهم مرداد با برگزاری یک دیدار وارد فصل جدید خود می شود که تیم آرسنال متحول شده از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه رودرروی میزبانش کریستال پالاس قرار می گیرد.

توپچی ها که در نقل و انتقالات بازیکنان با کیفیتی هم چون گابریل ژسوس و زینچنکو را به خدمت گرفتند و کاملا مهیای حضور در لیگ برتر جزیره شدند.

آرسنال ها در فصل گذشته با ۶۹ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس جای گرفتند و سهیمه لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را از دست داد و به نظر می رسد آرتتا با تقویت تیمش و نتایج امیدوار کننده در بازی های دوستانه پیش فصل، هواداران این تیم را امیدوار به عملکرد مطلوب در سال ۲۰۲۲ کرده است.

کریستال پالاس در فصل گذشته با ۴۸ امتیاز جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داد و با توجه به در اختیار نگرفتن مهره های کار آمد در نقل و انتقالات باز هم باید برای بقا تلاش کند.

۱۲۱۴

 

کد خبر 198180

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید