جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس، پیکر مطهر ۳ شهید تازه تفحص شده استان، فردا چهارشنبه ۳۰ شهریور از طریق فرودگاه شهیدآیت الله دستغیب وارد شیراز می شود.

به گزارش پیام خبر و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید فارس  ابراهیم بیانی گفت: شهید محمدرضا رسولی ۲۲ ساله در تاریخ ۸ اسفند سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در منطقه هورالهویزه بر اثر اصابت تیر به سر به شهادت رسید، شهید محمدتقی کریمی ۲۳ ساله ۱۶ اسفند سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در جزیره مجنون واقع در منطقه عملیاتی هورالعظیم آسمانی شد و شهید غضبان آلبو عبادی ۴۸ ساله نیز ۴ خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه به خیل شهیدان پیوست.

وی عنوان کرد: مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدا فردا چهارشنبه ۳۰ شهریور ساعت ۱۷ در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: پیکر مطهر شهید غضبان آلبو عبادی روز پنجشنبه ۳۱ شهریور برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان مرودشت منتقل می شود و پیکر شهیدان محمدرضا رسولی و محمدتقی کریمی نیز روز دوشنبه ۴ مهر ساعت ۹ صبح از مقابل حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) به سمت دارالرحمه شیراز تشییع و در گلزار مطهر شهدا به خاک سپرده می شوند.

 

کد خبر 202597

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید