جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ۲۱:۳۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در ماه گذشته مشترکین تلفن ثابت با افزایش صورت حساب مواجه شدند، این افزایش در شهر شیراز 150 هزار ریال و در شهرستان ها از جمله شهر جدید صدرا 100 هزار ریال بوده است .چنانچه برای شما هم در این خصوص سوال پیش آمده این خبر به شما کمک می کند تا جواب سوال خود را بیابید.

به گزارش پیام خبر، در ماه گذشته مشترکین تلفن ثابت با افزایش صورت حساب مواجه شدند، این افزایش در شهر شیراز 150 هزار ریال و در شهرستان ها از جمله شهر جدید صدرا 100 هزار ریال بوده است .چنانچه برای شما هم در این خصوص سوال پیش آمده این خبر به شما کمک می کند تا جواب سوال خود را بیابید.

در طی ۱۲ سال گذشته با راکد بودن تعرفه های تلفن ثابت، مخابرات مناطق ضربه های بسیاری در حوزه های منابع انسانی، توسعه و نگهداری شبکه هوایی و کابل تلفن ثابت خورده اند.

بر همین اساس شرکت مخابرات ایران با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار برمبنی مصوبه کمیسیون تنظیم مقررارت مبنی بر دستورالعمل هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی مشترکان تلفن ثابت، طرحی را برای جبران هزینه های تلفن ثابت به روی قبض مشترکین اجرا کرده است.

در این طرح مبلغ 150 هزار ریال بر روی صورت حساب مشترکین تلفن ثابت شهر شیراز و 100 هزار ریال بر روی صورت حساب تلفن شهرستان ها از جمله شهر جدید صدرا تحت عنوان «خدمات مکالمه صوتی» در قبض عنوان شده است، ضمنا این مبلغ برای تلفن های بدون کارکرد هم اعمال می شود.

بنا بر این گزارش با اجرای این طرح برای هر مشترک تلفن ثابت در شهر شیراز 3 هزار و 333 دقیقه مکالمه رایگان یا 444 دقیقه مکالمه بین شهری و یا 238 دقیقه مکالمه به مقصد تلفن همراه و برای شهرستان ها 2 هزار 666 دقیقه مکالمه رایگان شهری یا 355 دقیقه مکالمه شهری و 190 دقیقه مکالمه به مقصد تلفن در نظر گرفته شده است.

در این طرح تشویقی ترغیب مشترکین به استفاده از تلفن ثابت نیز در نظر گرفته شده است، چرا که به نفع مشترکین است که از میزان حداقل مکالمه تلفن ثابت خود استفاده کنند.

 

کد خبر 202942

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید