جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۶:۵۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس اتحادیه املاک مشهد اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن را در افزایش معاملات ثمربخش دانست و اظهار امیدواری کرد که با تسریع در عملیاتی شدن ساخت این خانه ها بازار معاملات از رکود خارج شود.

به گزارش پیام خبر ، «محمد عیدی»  گفت: ناآرامیهای یک ماهه اخیر، بازار معاملات مسکن مشهد و خرید و فروش را به شدت راکد کرده است و خریداران و فروشندگان مسکن در این مدت دست نگه داشته اند تا ببینند وضعیت بازار مسکن چه گونه خواهد شد.

 

رئیس اتحادیه املاک مشهد با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی قیمت مسکن در مشهد در ابتدای سال افزود: امسال وضعیت بازار معاملات مسکن در چهار ماهه نخست سال خوب بود اما بعد از آن، رکود در این بازار آغاز شد و هم اینک نیز ۲ ماه است که این بازار کاملا در رکود قرار گرفته است.

 

وی اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن را در افزایش معاملات ثمربخش دانست و اظهار امیدواری کرد که با تسریع در عملیاتی شدن ساخت این خانه ها بازار معاملات از رکود خارج شود.

 

عیدی درباره تاثیر مصوبه دولت برای تعیین سقف افزایش ۲۰ درصد اجاره مسکن افزود: مصوبه دولت بازدارنده بود و باعث شد که موجران نتوانند به راحتی مستاجران را وادار به تخلیه خانه کنند از این رو در نهایت ناگزیر به تعامل و کنار آمدن با هم شدند.

 

رئیس اتحادیه املاک مشهد ادامه داد: اگر مصوبه دولت اجرایی نمی شد اجاره خانه ها سرسام آور افزایش می یافت و وضعیت را به شدت تغییر می داد.

 

وی در خصوص تعداد بنگاه های دارای مجوز زیر پوشش اتحادیه صنف مشاورین معاملات املاک مشهد گفت: بنگاه ها در حال پایش هستند و طی هفته های آینده وضعیت نهایی آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

 

کد خبر 203291

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید