شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس اداره اکرام کمیته امداد فارس گفت: 812 پرستار استان فارس با واریز بیش از 24 میلیون تومان تومان به حساب یک هزار و 961 نفر از فرزندان معنوی خود از آنها حمایت کردند.

به گزارش پیام خبر، افسانه اقبال با اشاره به حمایت پرستاران حامی از فرزندان معنوی خود در جمع خبرنگاران گفت: 812 پرستار استان فارس امسال با واریز بیش از 24 میلیون تومان تومان به حساب یک هزار و 961 نفر از فرزندان معنوی خود از آنها حمایت کردند.
رئیس اداره اکرام کمیته امداد فارس ادامه داد: پرستاران با تلاش حوزه مدیریت پرستاری از سنوات گذشته همواره در کنار کمیته امداد فارس بوده اند و در ترویج فرهنگ حسنه انفاق این نهاد مقدس را یاری کرده اند.
وی اعلام کرد: بیشترین تعداد پرستان حامی از شهرستان فسا هستند که امیدواریم بتوانیم در این کار بزرگ معنوی شاهد افزایش حامیان از اقشار و اصناف مختلف باشیم. 
اقبال گفت: 127 هزار و 360 حامی از بیش از 28 هزار فرزند حمایت می کنند که 812 نفر از آنها از پرستاران استان هستند و از ابتدای امسال تاکنون بیش از 24 میلیون تومان به حساب فرزندان خود واریز کرده اند. 
وی با گرامیداشت روز «پرستار» اظهار کرد: هفته گذشته و به مناسبت گرامیداشت روز ولادت حضرت زینب کبری( س) از همراهی و همکاری 812 پرستار استان فارس به پاس حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تجلیل شد. 
1215

 

کد خبر 204020

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید