جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
پنج شنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۵۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با استقبال مردم شهیدپرور آبادان و خرمشهر پیکر پاک و مطهر ۱۱۱ شهید گلگون کفن تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از طریق آبراه بین المللی «اروندرود» وارد خاک میهن شد.

به گزارش پیام خبر، سردار سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده، امروز در آئین استقبال ۱۱۱ شهید گلگون کفن تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که با حضور پرشور مردم شهیدپرور آبادان و خرمشهر از طریق آبراهدبین المللی «اروند روند» وارد خاک میهن شدند، اظهار کرد: پیکر پاک این شهدای والامقام در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در محدوده استان‌های میسان و بصره در جنوب شرق عراق کشف شده است که از طریق آبراه بین المللی اروند و از طریق بندر آبادان وارد کشور شدند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، افزود: پیکر شهدا مربوط به عملیات‌های «والفجر مقدماتی»، «والفجر یک»، «خیبر»، «بدر»، «کربلای پنج»، «بیت المقدس هفت» و تک‌های دشمن در سال ۶۷ است که به تازگی تفحص شده است.

وی از انتقال پیکر پاک و مطهر این شهدا به معراج شهدای اهواز خبر داد و تصریح کرد: مراسم وداع و قرائت دعای کمیل امشب در کنار پیکر آنها قرائت می شود و سپس به تهران منتقل خواهند شد.

 

کد خبر 204136

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید