جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۰۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرماندار شهرستان زرقان گفت: بعد از 10 سال 40 هکتار رفع تصرف اراضی ملی در زرقان داشتیم و کارگروه برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز هم شکل گرفته است.

به گزارش پیام خبر، احسان خازن، در جمع خبرنگاران گفت: ستاد بزرگداشت دهه فجر در شهرستان زرقان شکل گرفت و در این ایام35 پروژه با اعتبار 340 میلیارد تومان بهره برداری و چند پروژه آن هم کلنگ زنی می شود.

فرماندار شهرستان زرقان، تجلیل از کارآفرینان برتر و سرکشی به خانواده معزز شهدا در زرقان، لپویی و رحمت آباد را جزیی از برنامه های این ایام برشمرد و گفت: در مجموع بیش از 350 عنوان برنامه در ایام دهه فجر اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین کشتارگاه صنعتی جنوب کشور با یکصد میلیارد تومان اعتبار و افتتاح یک واحد مرغ تخم گزار و بسته بندی با اعتبار یکصد میلیارد تومان اعتبار از جمله پروژه های دهه فجر است، که در زرقان به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: بیش از 50 هزار بیمه شده در شهر زرقان وجود دارند که از این رو عملیات اجرایی ساخت درمانگاه تامین اجتماعی 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به ورود سرمایه گذار تا دهه فجر آینده افتتاح می شود.

خازن با یادآوری این مطلب که یکی از مبانی توسعه حفاظت از محیط زیست است و نسبت به حفاظت از محیط زیست و گونه های جانوری را در پارک ملی بمو حساس هستیم، اظهار کرد: حفاظت پهبادی از محیط زیست پارک ملی بمو را با همکاری محیط زیست استان فارس آغاز خواهیم کرد و کارگروه محیط زیست و توسعه پایدار شهرستان را در زرقان راه اندازی کردیم.

وی اضافه کرد: بعد از 10 سال 40 هکتار رفع تصرف اراضی ملی در زرقان داشتیم و کارگروه برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز هم شکل گرفته است.

فرماندار زرقان گفت: مجتمع 222 واحدی 2 طبقه چهار واحدی طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و یک پروژه یک هزار 300 واحدی هم در منطقه امامزاده قاسم (ع)، خواهیم ساخت.

وی افزود: جاده آنتی آزادراه به بزرگراه در حال احداث است و توسعه محله لپویی و شهریار انجام می شود.

 

کد خبر 205305

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید