جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۰۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهردار زرقان با اشاره به اینکه سامانه الکترونیکی شهرداری زرقان در دهه فجر راه اندازی می شود، گفت: مردم از طریق شهرداری الکترونیک می تواند کارها را پیش ببرند و نیازی به حضور در شهرداری نخواهند داشت و در این زمینه هم نرم افزار اندرویدی ایجاد شده است.

به گزارش پیام خبر، محمود صانعی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سامانه الکترونیکی شهرداری زرقان در دهه فجر راه اندازی می شود، گفت: مردم از طریق شهرداری الکترونیک می تواند کارها را پیش ببرند و نیازی به حضور در شهرداری نخواهند داشت و در این زمینه هم نرم افزار اندرویدی ایجاد شده است.

شهردار زرقان گفت: روشنایی بلوار امام خمینی (ره) را بهسازی شده است.

صانعی با اشاره به اینکه وجه همت ما در سال نخست تکمیل پروژه نیمه تمام بود و پروژه پمپ بنزین تمام شده است، تاکید کرد: پروژه پردیس سینمایی هم تا یک هفته باقیمانده به پایان می رسد که پیش بینی می کنیم از شروع سال جدید سینما بتواند فیلم اکران کند و سینما به صورت پردیس شکل گرفته که 2 سالن آن به اتمام رسیده و سالن VIP آن در حال کار است.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری یادواره شهدا هم فعال عمل کرده ایم، گفت: یادواره شهدای گردان فجر همکاری شده است و یادواره شهدای محلات هم برگزار کردیم که تا امروز 12 یادواره در محلات مختلف برگزار شد.

 

کد خبر 205306

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید