سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ ۲۰:۲۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز از پنجم فروردین کار خود را آغاز کرده‌اند و مدیریت شهری امروز با همراهی مسوولینی از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، از این پروژه‌ها بازدید و آخرین وضعیت آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش پیام خبر، پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز از پنجم فروردین کار خود را آغاز کرده‌اند و مدیریت شهری امروز با همراهی مسوولینی از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، از این پروژه‌ها بازدید و آخرین وضعیت آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

محمدحسن اسدی در این بازدید اظهار کرد: در ادامه بازدیدهای پروژه‌های عمرانی، امروز نخستین بازدید میدانی در سال جدید از چهار پروژه بزرگ، مهم و تاثیرگذار این کلان‌شهر که توسط شهرداری شیراز اجرا می‌شود، انجام شد.

به گفته شهردار شیراز، همه پروژه‌‌ها فعال هستند و طبق برنامه زمان‌بندی کار خود را پیش می‌برند‌.

این مقام ارشد شهری شیراز در ادامه به تشریح بازدیدهای میدانی انجام شده پرداخت و پروژه تقاطع غیرهمسطح احمد بن موسی(ع)- نواب صفوی که بخشی از بار ترافیکی بلوار رحمت از طریق بلوار سرداران، پل غدیر، پل مدافعان سلامت، بلوار احمدبن موسی و کمربندی جنوب را هدایت خواهد کرد، بسیار فعال ارزیابی و بیان کرد: این پروژه از زمان‌بندی جلوتر حرکت می‌کند.

او با بیان اینکه در ادامه پروژه بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی را در دو ضلع شرق و غرب مورد بازدید قرار دادیم، تصریح کرد: این پروژه که یکی از مسیرهای اصلی در راستای تکمیل رینگ شرقی-غربی شیراز بوده، هم به خوبی کار خود را پیش می‌برد که امیدواریم در نیمه نخست سال به بهره‌برداری برسد.

شهردار شیراز بیان کرد: بازدید میدانی از پروژه زیرگذر گویم که محوری شریانی در راستای اتصال این کلان‌شهر به استان‌های غربی بوده و محوری مهم و تاثیرگذار است، از جهات مختلف مورد بررسی قرار گرفت و در این راستا مسائل مهم مطرح و تصمیمات لازم گرفته شد‌.

پروژه ۵۵ متری جنوب شهرک حافظ در بولوار آفرینش مقصد نهایی مدیریت شهری شیراز بود که شهردار شیراز در این خصوص گفت: حدود یک کیلومتر از آن در آینده نزدیک مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد و بررسی‌های لازم در مورد ۳ کیلومتر از این فاز و ۴ کیلومتر فاز بعد انجام شد.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز با تصریح بر جهش عمرانی این کلان‌شهر بیان کرد: پروژه‌های عمرانی با قدرت و سرعت کار خود را پیش برده و امیدواریم با عزم راسخ و اراده موجود، بتوانیم با تحویل به موقع آن‌ها برای خدمات بهتر به همشهریان، تحول ایجاد کنیم‌.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار کرد: جهش عمرانی این کلان‌شهر با اجرای سریع و عدم تعطیلی پروژه‌ها در دستور کار مجموعه شهرداری و شورا قرار گرفته است.

علی‌اکبر سلطانی لازمه این اتفاق را سرکشی، نظارت و پیگیری مستمر انجام پروژه‌های عمرانی شهر شیراز دانست.

این نماینده پارلمان محلی شیراز با بیان اینکه امروز ۴ پروژه کلان عمرانی مورد بازدید قرار گرفت، گفت: مسائل این پروژه‌ها و برنامه زمان‌بندی و میزان اجرای عملیات عمرانی از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم گرفته شد‌.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: این بازدیدهای عمرانی علاوه بر جدیت در روند اجرا در سال جدید، موجب تحول و سرعت گرفتن پروژه‌های اصلی خواهد شد‌‌.

 

کد خبر 206958

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید