جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
جمعه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۰:۳۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر جمعه در ادامه سفر به شیراز، حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) را زیارت کرد.

به گزارش پیام خبر، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز به شیراز سفر کرد و در نخستین برنامه کاری در محل پروژه تالار مرکزی شیراز حضور یافت و در جریان مسایل و مشکلات پیش روی این پروژه قرار گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) را زیارت کرد و سپس با حضور در جوار قبور شهدای حادثه تروریستی آبان ماه ۱۴۰۱ این حرم مطهر حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ این شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.

خون هر شهید سرعت بیشتری به حرکت انقلاب اسلامی می‌دهد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جوار قبور شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: شهدای شاهچراغ (ع) شهدای مظلومی بودند که به دست دشمنان خدا، دشمنان مردم و دشمنان وحدت اسلامی مورد حمله قرار گرفتند و در این مکان مقدس به شهادت رسیدند.

محمدمهدی اسماعیلی افزود: شهادت این شهدا نقطه عطفی در اتفاقات اخیری بود که برای جمهوری اسلامی رخ داد. بدون شک فرزندان انقلاب اسلامی با مظلومیت مضاعفی که دارند پیشرو در مبارزه با تروریسم و گروه‌های تکفیری بوده و هستند.

وی ادامه داد: گروه‌های متحد تروریستی و آمریکایی و عوامل آنها باز هم در تلاش هستند که از طریق این گروه‌های تروریستی در کشور ما ایجاد ناامنی کنند که نمونه این اقدامات ناخوشایند را در حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) و شهادت عده‌ای از زائران و مجاوران حرم حضرت احمدبن موسی (ع) دیدیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حرم مطهر شاهچراغ(ع) را زیارت کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعتقاد به اینکه خون هر شهید سرعت بیشتری به فضای گفتمانی و حرکت انقلاب اسلامی می‌دهد، اظهارکرد: خدا را شکر ملت ایران بیدارند و خانواده‌های شهدا محکم‌تر از قبل در صحنه هستند و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا مسیر خود را با قوت بیشتری دنبال می‌کند.

اسماعیلی قرار است در نشست فعالان حوزه فرهنگ و هنر استان فارس حضور یابد و سپس در آیین بزرگداشت سعدی شیرازی که در جوار آرامگاه این شاعر پرآوازه برگزار می شود، سخنرانی کند.

 

کد خبر 208622

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید