شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
جمعه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۳۴
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در جلسه شورای راهبردی و حهاد تبیین بسیج شهرداری شیراز، آرش فرج زاده به‌عنوان رئیس هیئت اندیشه‌ورز حوزه بسیج شهرداری منتصب شد.

به گزارش پیام خبر، جلسه شورای راهبردی و جهاد تبیین بسیج شهرداری با حضور امیر جاهدی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در ستاد تخصصی اقشار، شهرام قاسمی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری و شورای حوزه و اعضای هیئت اندیشه‌ورز شهرداری برگزار شد.

در این جلسه که حکم هیئت اندیشه‌ورز حوزه بسیج شهدای شهرداری شیراز اعطا شد، آرش فرج زاده به عنوان رئیس هیئت اندیشه‌ورز حوزه بسیج شهرداری منتصب شد.

افزایش رضایتمندی از اهداف بسیج شهرداری شیراز است

قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز در این جلسه، گزارشی از اقدامات سه‌ماهه بسیج شهرداری ارائه و اظهار کرد: امسال در ایام عید روزانه ۴۰۰ نیروی بسیج شهرداری در بحث ستاد خدمات سفر در نوروز همکاری داشتند و با وجود تداخل نوروز و ماه رمضان ‌ سختی کار، اما بدون هیچ مشکلی این مقوله به اتمام رسید.‌

آرش فرج‌زاده با توجه به مقوله عفاف و حجاب و تشکیل یک قرارگاه با این موضوع، به حضور فعال بسیج در این راستا اشاره و اظهارکرد: اقدامات و تمهیدات ارزنده‌ای در این راستا انجام شده و نقش بسیج خواهران نیز در این راستا از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

طرح پایش سلامت از دیگر موضوعاتی بود که فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز به آن پرداخت و اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌ و اقدامات متعددی در این مقوله انجام شده و بسیج شهرداری در راستای پایش و درمان ۳۰۰ نفر از کارگران سازمان پسماند همکاری مشارکت با درمانگاه‌های تخصصی شهید مطهری و امام رضا(ع) انجام داده است.

او همچنین به توزیع بیش از ۱۰هزار بسته معیشتی با همکاری سپاه فجر فارس اشاره و بیان کرد: جامعه هدف بسیج شهرداری در توزیع ۲هزار بسته معیشتی اخیر، قشر کارگری شهرداری و افراد دارای پرونده پزشکی بود.

فرج‌زاده با اشاره به هیئت اندیشه‌ورز شهرداری عنوان کرد: ارتقای سلامت و منزلت اداری کارکنان، ارتقای بهره‌وری در خدمات شهرداری و افزایش رضایتمندی، ارتقای مقوله عفاف و حجاب در بین کارکنان شهرداری و جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی ازجمله اهداف این هیئت هستند.

شهرداری در خط مقدم خدمت‌رسانی قرار دارد

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در ستاد تخصصی اقشار بسیج نیز در این جلسه با تصریح بر پایبندی مردم بر آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: با وجود جنگ ترکیبی و توطئه‌های دشمنان‌، مردم ما نشان داده‌اند پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده و این موضوع را در مناسبت‌های مختلف نظیر تشییع میلیونی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بیعت امت با امامین انقلاب اسلامی در سالروز رحلت امام خمینی(ره) نشان داده‌اند.

امیر جاهدی با بیان اینکه مردم ما زنده بودن و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی را نشان داده‌اند، تصریح کرد: این موضوع وظیفه ما را دوچندان می کند و نباید در امور مردم غفلت کنیم.

او با بیان اینکه شهرداری یکی از دستگاه‌هایی است که در خط مقدم ارتباط با مردم و خدمت‌رسانی قرار دارد، گفت: انجام وظایف ۳۵۵گانه شهرداری و خدمت بهینه به مردم باعث رضایتمندی در جامعه می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در ستاد تخصصی اقشار بسیج همچنین با اشاره به ظرفیت مشاهیری که در این شهر از امامزادگان جلیل‌القدر تا ادیبان و دانشمندانی که در این شهر حیات داشته و یا دارند، گفت: باید در شناسایی این ظرفیت‌های غنی مذهبی و فرهنگی به جوانان تلاش کنیم.

او افزود: فضای ذهنی ‌و بصری جامعه نیاز به اندیشه دارد، مساله محوری رکن حوزه مسائل اندیشه‌ای است.

جاهدی همچنین بر طهارت اقتصادی به عنوان پایه مشروعیت هر ارگانی تاکید کرد.

شهرداری شیراز در بحث عفاف و حجاب پیشقدم بوده است

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس سرهنگ شهرام قاسمی نیز در این جلسه با اشاره به هم‌افزایی شهرداری شیراز و سپاه گفت: در برنامه عفاف و حجاب، شهرداری اولین مجموعه ای بود که ورود کرده و بیش از دو هزار نفر از کارمندان در این خصوص آموزش دیدند.

شهرام قاسمی به هفته عفاف و حجاب در تیرماه و برنامه‌ریزی برای اقدامات این هفته نیز گریزی زد.

او با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین عنوان کرد: جهاد تبیین مستلزم عمل است و همان‌گونه که شهرداری در بحث عفاف و حجاب پیشقدم بوده، امیدواریم که در این حوزه هم پیشقدم شود.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: هوشیاری بسیج و سپاه در برابر توطئه دشمن از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است.

 

کد خبر 211151

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید