شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
جمعه, ۳۰ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۳۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل انتقال خون استان فارس از آغاز پویش نذر خون در استان فارس همزمان با فرارسیدن ماه محرم در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و باغ جنت خبر داد.

به گزارش پیام خبر به نقل از فارس، مجید اکبرزاده در خصوص پویش نذر خون در ماه محرم عنوان کرد: ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) با توجه به رسالت خطیر اداره کل انتقال خون استان فارس در خصوص تامین خون مورد نیاز بیماران در مراکز درمانی سال جاری پویش نذر خون ماه محرم را با شعار «اهدای خون ، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان» آغاز کردیم.

مدیرکل انتقال خون استان فارس در ارتباط با برنامه استقرار تیم های سیار خونگیری گفت: در صحن مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) از تاریخ یکم تا ششم مرداد ماه و ساعت فعالیت در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از 19 تا 1 بامداد و همچنین در باغ جنت از تاریخ دوم تا ششم مرداد ماه و ساعت فعالیت در باغ جنت نیز از 19 و 30 دقیقه تا 24 خواهد بود.

اکبرزاده افزود: همچنین مراکز و پایگاه های ثابت اهدای خون در شهرستان های استان مانند گذشته پذیرای اهداکنندگان هستند.

مدیرکل انتقال خون استان فارس در ارتباط با وضعیت ذخایر خونی موجود در استان فارس نیز اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت ذخایر خون استان به جز گروه خونی O منفی در حد مطلوب است اما به گروه خونی O منفی نیاز مبرم داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است مردم با حضور پر شور خود در پایگاه های انتقال خون و تیم های سیار خونگیری در ایام محرم به افراد نیازمند به خون کمک کنند.

 

کد خبر 213195

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید