یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
جمعه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۲۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم اهتمام تمام مجموعه ها به حل مشکلات اقشار مختلف مردم گفت: برآیند این تعامل از جمله تعامل بین مجموعه اجرایی و مجموعه قضایی استان به نفع مردم خواهد بود و به تسریع در حل مشکلات آنها منتهی خواهد شد.

دکتر محمد هادی ایمانیه، روز جمعه در هشتمین میز خدمت جوانان و دانشجویان و ملاقات مردمی که در مسجد وکیل شیراز برگزار شد، با اشاره به حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این برنامه گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و قضایی عزم راسخ دارند تا مشکلات مردم و جوانان مرتفع شود، امروز نیز مشکل تعدادی از مراجعان با حضور دادستان مرکز استان بررسی و حل شد و می توان گفت که این حضور بسیار کمک کننده بود.

استاندار فارس ادامه داد: در مجموع هم اینک بین مجموعه اجرایی و قضایی استان ارتباط بسیار خوبی وجود دارد.

وی، در خصوص علت همزمانی برگزاری میز خدمت دانشجویی و ملاقات عمومی نیز گفت: بر اساس برنامه در پنجشنبه های پایانی هر ماه برگزاری میز خدمت دانشجویی را در دستور کار داریم و چون روز گذشته به دلیل سفر به تهران موفق به برگزاری این میز خدمت نشدیم، تصمیم گرفتیم که امروز در کنار برنامه ملاقات عمومی با مردم عزیز، میز خدمت جوانان و دانشجویان را نیز به صورت مجزا و تخصصی برگزار کنیم.

ایمانیه افزود: در ملاقات امروز با ۲۰ دانشجو و ۴۷ نفر از مردم ملاقات رو در رو داشتیم که عمده مشکلات مطرح شده مروبط به بحث اشتغال بود.

وی ادامه داد: مشکل اشتغال دارای راه حل است و اگر متقاضیان به واقع، اهل کار باشند ما نیز راهکارها و پیشنهادهایی داریم که می تواند به اشتغال آنها منجر شود.

پیگیری موضوعات مشترک مطرح شده توسط مراجعان در دستور کار دو مجموعه قضایی و اجرایی قرار دارد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در حاشیه میز خدمت مشترک امروز با استانداری فارس در محل مسجد وکیل شیراز گفت: ارتباط نزدیک دستگاه قضایی با مجموعه اجرایی استان می تواند در حل مسائل و گره گشایی از مشکلات مردم مؤثر باشد.

سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه طی سنوات اخیر با همکاری و تعامل دو مجموعه بسیاری از مشکلات عمومی و مطالبات مردمی بخصوص در حوزه توزیع کالا رفع شده‌است گفت: مشکلات اشتغال و جلوگیری از رکود واحد های صنعتی و تولیدی از جمله نتایج مثبت این همکاری مشترک بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد موضوعاتی که در استان قابل رفع نیست با ارائه راهکار به دستگاه های مرتبط در مرکز منعکس و پیگیری می شود.

این مقام قضایی استان فارس با عالی ارزیابی کردن ارتباطات و تعاملات شکل گرفته بین مجموعه قضایی و اجرایی استان اظهار امیدواری کرد با تعامل شکل گرفته رضایتمندی مردم بیش از پیش محقق خواهد شد.

بحرینی عمده موضوعات مطرح شده در این دیدار عمومی مشترک با دستگاه اجرایی استان را مشکلات در حوزه معیشت و اشتغال خواند و افزود: تعدادی از موارد قضایی نیز مطرح شد که از جمله مسائل مشترک بین دستگاه قضایی و اجرایی بود و در راستای رفع آن پیگیری، ارجاع و هماهنگی لازم انجام شد.

وی خصوص موضوعات مطرح شده در حوزه حمایت از واحد های تولیدی نیز بیان کرد: عمده درخواست های مطرح شده در جهت استمهال بازپرداخت تسهیلات بانکی است.

این مقام قضایی استان خاطر نشان کرد: مشکلات و موضوعات مطروحه از سوی مراجعان در حوزه واحد های تولیدی به کارگروه مشترک دستگاه قضایی و اجرایی در اتاق بازرگانی استان ارجاع شد.

 

کد خبر 214889

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید