شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
چهارشنبه, ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ ۲۲:۳۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شهردار شیراز در بازدید از پروژه پردیس سینمایی جوان با اشاره به اینکه این پروژه کامل تعطیل بود، گفت: این پروژه یک برند برای شهر شیراز خواهد شد و شهرداری با عزم جدی پیگیری کرد تا پروژه به بهره برداری رسید.

به گزارش پیام خبر، محمدحسن اسدی، امروز در حاشیه بازدید از پروژه پردیس سینمایی جوان با اشاره به اینکه این پروژه کامل تعطیل بود، گفت: این پروژه یک برند برای شهر شیراز خواهد شد و شهرداری با عزم جدی پیگیری کرد تا پروژه به بهره برداری رسید.

شهردار شیراز اضافه کرد: عزم شهرداری اینست هرچه زودتر راه اندازی شود و باعث افزایش سرانه فضای فرهنگی هنری ‌و ادبی در شهر شیراز می شود.

وی با اشاره به اینکه پردیس سینمایی جوان شیراز بیش از هزار صندلی دارد و دارای سالن 220 هزار نفره آمفی تئاتر است، اضافه کرد: در مهرماه بهره بردار از این پروژه مشخص می شود و سعی بر اینست به زودی به بهره برداری برسد.

اسدی ضمن قدردانی از شهرداران و شوراهای پیشین هم گفت: 2 هزار و 700 میلیارد تومان پروژه شهرداری شیراز در هفته دولت افتتاح می شود.

شهردار شیراز گفت: پروژه ایستگاه مترو عدالت با اعتبار ۶۵۰ میلیارد تومان افتتاح می شود و 50 پروژه محرومیت زدایی در تمامی مناطق در 40 محله کم برخوردار پروژه های تعریف شده است و به زوید آغاز عملیات اجرایی خط 4 مترو شیراز را از خیابان رازی خواهیم داشت.

وی در مورد راه اندازی بازار پروتئین هم گفت: این بازار برای نخستین بار در کشور راه اندازی شده است و تا آخر سال پروژه های بی نظیری راه اندازی می شود که سه بزرگراه شهری جزیی از آنست.

سالن شماره یک پروژه پردیس سینمایی جوان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی با زیر بنای ۳۸۳ متر مربع و با ظرفیت ۲۴۳ صندلی، سالن شماره 2 با درصد پیشرفت ۸۵ فیزیکی با زیر بنای ۱۰۷ متر مربع و با ظرفیت ۵۷ صندلی، سالن شماره سه با پیشرفت ۸۵ درصد زیر بنا ۱۰۷ متر مربع با ظرفیت ۵۷ صندلی، سالن شماره چهار با یکصددرصد پیشرفت فیزیکی با زیر بنای ۳۸۳ متر مربع و با ظرفیت ۲۴۳ صندلی، سالن شماره پنج با پیشرفت ۷۰ درصد با زیر بنای ۲۲۶ متر مربع و با ظرفیت ۱۸۱ متر مربع و سالن شماره 6 (سالن تئاتر)، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ۵۵۹ متر مربع زیر بنا دارد و ۲۲۰ صندلی ظرفیت دارد، سالن انتظار و لابی این مجموعه فرهنگی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی شامل فضاهای خدماتی و رفاهی با زیر بنای یک هزار و ۳۵۰ متر مربع محوطه و آمفی تئاتر رو باز با ۸۰ درصد درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در حال احداث است.

 

کد خبر 215227

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید