یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون بازرسی کل استان خوزستان گفت: این سازمان در چند روز آینده بر نحوه خدمات رسانی در مرزهای شلمچه و چذابه، حضور فعال خواهد شد.

به گزارش پیام خبر از خوزستان، مسلم افشین، در حاشیه بازدید از مرز چذابه و بررسیوضعیت کیفیت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این بازدید مشکلاتی در خصوص نحوه خدمات رسانی جهت صدور مجوز خروج به اتباع افغانستانی در محل یادمان شهید چمران بررسی شد و با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل مرتفع و خدمات‌رسانی به اتباع به روال عادی بازگشت.

معاون بازرسی کل استان خوزستان، همچنین در خصوص ارائه خدمات در مسیر زوار، افزود: خدمات‌رسانی در برخی از جایگاه‌های سوخت دارای مشکلاتی بود که از طریق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز مورد پیگیری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: هیات بازرسی استان خوزستان از نحوه خدمات‌رسانی به زوار در شیب عراق نیز بازدیدی داشت و نحوه خدمات‌رسانی به زائرین را از نزدیک بررسی کردیم و در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات تمام مسئولان، با توجه به پیک بازگشت زائرین در چند روز آینده، بر آمادگی لازم جهت ارائه خدمت مناسب تاکید شد.

افشین خاطر نشان کرد: بازرسی استان خوزستان در چند روز آینده در هر دو مرز چذابه و شلمچه جهت نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی حضور فعال خواهد داشت.

 

کد خبر 216024

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید