شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۴:۲۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در جلسه ای با حضور مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، استان فارس به عنوان استان معین در اجرای کمیسیون پزشکی ایثارگران منطقه جنوب کشور معرفی شد.

به گزارش پیام خبر، غلامرضا طائبی همچنین از هوشمندسازی فرآیند کمیسیون پزشکی ایثارگران کشور تا یک سال آینده خبرداد و افزود: تلاش می کنیم تا فرآیندی تعریف شود که ایثارگر معزز از زمان درخواست شرکت در کمیسیون پزشکی تا حصول نتیجه، این روند را به صورت آنلاین بتواند پیگیری کند که این موضوع از طریق پایگاه های داده هوش مصنوعی انجام خواهدشد.

بر اساس این گزارش ابراهیم بیانی، هم گفت: پیشنهاد می شود بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح به بازنگری و اصلاح برخی از شیوه ها، فرایندها و آیین نامه های کمیسیون های پزشکی و تعیین درصد جانبازان بپردازد تا رضایتمندی بیشتر ایثارگران را به همراه داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود: اکنون ملاک تعیین درصد جانبازی توسط کمیسیون های پزشکی بنیاد بر مبنای ماندگاری آثار جراحت و عوارض مستقیم جانبازی بر روی اعضا و جوارح فرد جانباز محسوب می شود اما تاثیرات و عوارضی که این جراحت جانبازی در بلند مدت بر دیگر جوارح فرد به جا می گذارد در کمیسیون های پزشکی در نظر گرفته نمی شود که جا دارد مسئولین در این خصوص نیز بازنگری داشته باشند و فرآیندها در این زمینه اصلاح شود.

 

کد خبر 216038

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید