شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۱۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مجری برنامه ورزشگاه در اظهاراتی عجیب عنوان کرد که به احتمال زیاد دربی پایتخت در قطر برگزار خواهد شد.

به گزارش پیام خبر به نقل از ورزش سه، پیش از این یک بار تلاش‌هایی برای برگزاری بازی سوپرجام بین پرسپولیس و استقلال در آلمان وجود داشت، اما در نهایت مجوز برگزاری این دیدار صادر نشد، حالا اما ادعای جدیدی در مورد دربی برونمرزی مطرح شده است.

حافظ کاظم‌زاده، مجری برنامه ورزشگاه شبکه پنجم سیما، در برنامه صبح امروز ادعای خود را البته با احتیاط و اما اگر مطرح کرد اما به هر حال مدعی شد که دوحه میزبان احتمالی صد و دومین جدال پرسپولیس و استقلال خواهد بود.

او در این خصوص گفت: اگر بهتان بگویم شهرآورد ممکن است در قطر برگزار شود، چه واکنشی خواهید داشت؟ مذاکراتی صورت گرفته، طبق شنیده‌های ما، شهرآورد صد و دوم در قطر برگزار خواهد شد. با حضور تماشاگران، بلیت‌فروشی، درآمد دلاری که نکات مثبت و منفی خواهد داشت.

مجری سپس شنیده‌های خود را به این شکل توضیح داد که بازی در حضور VAR برگزار می‌شود، اما داور ایرانی این بازی را قضاوت می‌کند. او از مهدی تاج و منصور قنبرزاده خواست تا در این باره روشنگری کنند و توضیحات کامل‌تری بدهند.

جالب اینکه او احتمال برگزاری دربی در قطر را «بسیار زیاد» دانست و در نهایت همه چیز را به اظهارنظر مسئولان فوتبال موکول کرد. حالا باید دید این ادعای بزرگ چه واکنشی در بین تصمیم‌گیران فوتبال مستقر در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهد شد. هرچند که پیگیری خبرنگار ما نیز نشان می‌دهد به نظر احتمال وقوع این اتفاق کاملا وجود دارد و این بحث مطرح شده است.

 

 

کد خبر 216141

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید