یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۷:۰۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتقال ورزشگاه بارسلونا به المپیک مونتجوئیک به دلیل بازسازی نوکمپ، این باشگاه را برای میزبانی از سویا و نیز رئال مادرید با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش پیام خبر به نقل از ورزش سه، بارسلونا حداقل یک سال و نیم دیگر باید در المپیک مونتجوئیک از حریفانش میزبانی کند. ورزشگاهی که به دلیل دور بودن از مرکز شهر با مشکلات حمل و نقل هواداران روبه‌رو است و استقبال از بازی های خانگی بارسلونا چندان زیاد نیست.

بارسا در هفته هشتم در این ورزشگاه میزبان سویاست و دیروز لالیگا اعلام کرد که این دیدار روز جمعه (هفت مهر) ساعت 21 به وقت محلی برگزار خواهد شد اما بارسلونا رسما درخواست داده تا این بازی به روز شنبه ساعت 14 موکول شود. دلیل این است که جمعه شب در یکی از سالن های مجاور مجموعه المپیک، کنسرت برگزار می شود و برای فردا شبش نیز کنسرت دیگری برنامه ریزی شده است. بارسا همان هفته در لیگ قهرمانان باید به مصاف آیندهوون برود و برگزاری بازی در روز یکشنبه نیز غیرممکن است.

این معضل برای هفته یازدهم در اواخبر اکتبر نیز پابرجاست و بارسلونا که باید میزبان رئال باشد، با مشکل برگزاری کنسرت در سالن پالائو سنت جوردی مواجه است و لالیگا برای تعیین زمان و روز ال کلاسیکوی رفت لالیگا مشکل خواهد داشت.

 

 

کد خبر 216149

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید