یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
جمعه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۵۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن و عترت از نیمه دوم شهریورماه آغاز می شود.

صندوق اعتباری هنر در خصوص زمان ثبت نام بیمه درمان تکمیلی، اطلاعیه ای صادر کرد، در این اطلاعیه آمده است: متقاضیان دریافت خدمات بیمه درمان تکمیلی، از نیمه دوم شهریور صرفاً با مراجعه به پیام رسان اختصاصی صندوق اعتباری هنر به نشانی app.honarcredit.ir و سایت صندوق www.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اقدام کنند.

اعضای صندوق در سراسر کشور می‌توانند از روز شنبه ۱۸ شهریور تا روز سه شنبه ۲۸ شهریور به مدت ۱۰ روز با مراجعه به پیام رسان اختصاصی صندوق اعتباری هنر به نشانی های ذکر شده، نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، ضروری است اعضاء محترم به اخبار و اطلاعیه های صندوق توجه کرده و در مهلت مقرر نسبت به انجام ثبت نام اقدام کنند.

حسب مقررات، ارائه هرگونه خدمات منوط به عضویت متقاضی در صندوق اعتباری هنر است. از این روی متقاضیان استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی ضروری است نسبت به تکمیل فرآیند عضویت خود(قبل از ثبت نام) از طریق سایت صندوق اقدام کنند.

خدمات بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر در قالب سه طرح امید، آرامش و رفاه ارائه می شود. خدمات بیمه تکمیلی این دوره از تاریخ اول مهر 1402 تا 31 شهریور 1403 ارائه می شود.

شایان توجه است؛ تمامی اخبار، شرایط و زمان ثبت نام از طریق سایت و پیام رسان صندوق هنر به اطلاع اعضای محترم خواهد رسید.

 

کد خبر 216143

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید