شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
جمعه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۳۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه
رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان ضمن قدردانی از فعالیت قرارگاه رسانه‎ای در ایام اربعین گفت: انعکاس رویداد جهانی اربعین از سوی رسانه های خوزستان ارزشمند بود.

به گزارش پیام خبر از خوزستان، سجاد بهمئی، امروز در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از فعالیت‎ های قرار گاه رسانه‎ای در ایام اربعین حسینی (ع)، انعکاس این رویداد جهانی را ارزشمند خواند و اظهار کرد: اینکه اخبار اربعین در راس همه خبرها قرار داشت حرکت پسندیده‎ای بود. 

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان، نقش رسانه ها در برگزاری هرچه باشکوه‎تر همایش عظیم پیاده‎روی اربعین در سراسر استان و حضور پر رنگ خبرنگاران را کلیدی توصیف کرد و افزود: نیمی از جمعیتی که امسال به این رویداد مشرف شدند با شورآفرینی‎ای بود که رسانه ها در این ایام ایجاد کرده بودند.

وی تصریح کرد: قرارگاه رسانه ای اربعین خبرنگاران را در چندمرحله به مرزهای چذابه و شلمچه در قالب سفیران حسینی اعزام کرد و خبرنگاران با حضور پرشور اقدام به تولید محتواهایی چون گزارش، عکس، عکس نوشته، ویدیوکلیپ، فیلم، خبر، پوشش خبری جلسات و بازدیدها، مصاحبه و دیگر محتوا های خبری از مسئولان استانی و کشوری، موکب داران و زائران کردند.

 

کد خبر 216150

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید