شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
جمعه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۸:۲۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همزمان با مراسم پیاده روی اربعین حسینی در یادمان شهدای گمنام شهر صدرا، مسابقه کتابخوانی جاذبه حسینی و نقاشی ویژه کودکان با موضوع قیام عاشورا همراه با اهدا کتاب، پرچم و هدیه به مراجعه کنندگان در ایستگاه مطالعه حسینی برگزار شد.

به گزارش پیام خبر، همزمان با مراسم پیاده روی اربعین حسینی در یادمان شهدای گمنام شهر صدرا، مسابقه کتابخوانی جاذبه حسینی و نقاشی ویژه کودکان با موضوع قیام عاشورا همراه با اهدا کتاب، پرچم و هدیه به مراجعه کنندگان در ایستگاه مطالعه حسینی برگزار شد.

ایستگاه مطالعه حسینی که با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی در اقشار مختلف جامعه و استفاده از ظرفیت هیئات مذهبی جهت گسترش و ترویج این فرهنگ به همت سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری صدرا برپا گردیده بود با استقبال بسیار خوب شهروندان مواجه شد. حجه السلام والمسلمین موسوی، امام جمعه و فیروزمند رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی، از جمله مسئولین شهر بودند که از این ایستگاه بازدید به عمل آورند.

در این ایستگاه با هدف ایجاد فرصت استفاده و مطالعه کتاب و تشویق و ترغیب شهروندان به انس با کتاب و تشویق سنت وقف کتاب،این امکان برای دریافت کنندگان کتاب فراهم شد که پس از مطالعه، کتاب را جهت مطالعه در اختیار دیگران و یا به یکی از کتابخانه‌ های مساجد یا مجتمع های شهر صدرا اهدا کنند.

شایان ذکر است که به همه کودکانی که در مسابقه نقاشی حسینی شرکت کردند هدایا و کتاب های مناسب سنین کودک اهدا شد.

 

کد خبر 216163

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید