شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
دوشنبه, ۰۳ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۴۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی درصدد از بین بردن ایمان و امید مردم ایران به ویژه نسل جوان است.

به گزارش پیام خبر از اراک، امیرحسین بیاتی معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی امروز 3 مهر در نشست روشنگری و بصیرت افزایی که با موضوع امنیت، دفاع مقدس و اغتشاش به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در اراک برگزار شد، با اشاره به سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱ دلایل عدم استقبال مردم از فراخوان‌های ضد انقلاب را بیان کرد.

معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: عدم انطباق مطالبات واقعی مردم با شعارهای فتنه‌گران، ادبیات زشت همراه با توهین و فحاشی اغتشاشگران، وابستگی فتنه‌گران به بیگانگان و بیگانه ستیزی مردم ایران، هوشمندی و اشراف نیروهای اطلاعاتی و همراهی نکردن برخی کشورهای اروپایی با فتنه‌گران از دلایل سرکوب شدن عوامل فتنه در ایران بوده است.

وی با نمایش پاورپوینت های متعدد ثابت کرد که دشمنی غرب با ایران سالیان سال بوده و هست و حتی زمانی که بر کشور مسلط بودند این دشمنی را داشتند.

سرهنگ بیاتی با بیان اینکه مشکل اصلی غرب با ایران قوی است افزود: دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی درصدد از بین بردن ایمان و امید مردم ایران به ویژه نسل جوان است تا به هدف اصلی خود که تضعیف ایران قوی است دست یابد.

معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: ایران قوی الهام بخش بوده و با قدرت خود می‌تواند طومار استعمار و استکبار را در هم بپیچد و منافع نامشروع غرب را به خطر بیندازد و زمینه ظهور منجی بشریت را فراهم کند.

 

کد خبر 217211

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید