یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۴:۰۲
زمان مطالعه: 1 دقیقه
در بازدید نهایی مدیریت شهری شیراز از پروژه پردیس سینمایی استاد امین تارخ که طی سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به فارس بهره‌برداری می‌شود، برافزوده شدن یک‌هزار صندلی به سرانه فرهنگی شیراز تاکید شد.

به گزارش پیام خبر، محمدحسن اسدی، مدیریت شهری شیراز از پروژه پردیس سینمایی استاد امین تارخ که طی سفر ریاست حمهوری و هیئت دولت به فارس بهره‌برداری می‌شود، بازدید نهایی کرد.

شهردار کلان‌شهر شیراز در این بازدید که سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر، علیرضا اسکندری رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری و پیمانکار پروژه حضور داشتند، اظهار کرد: در ساخت این پردیس سینمایی که دارای پنج سالن سینما، یک سینمای روباز و یک آمفی‌تئاتر است، از بهترین مصالح استفاده شده است.

اسدی عنوان کرد: با بهره‌برداری از این پردیس سینمایی با حضور هیئت دولت، یک هزار صندلی سینما به سرانه فرهنگی شهر شیراز افزوده می‌شود.

وی با اشاره به بازدید مسئولان مختلف کشوری ازجمله مقاماتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: چنین پردیس سینمایی در جنوب کشور کم‌نظیر است و مقامات کشوری از این پروژه قدردانی کردند.

 

کد خبر 218260

 

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید
محمد صادق | ۶ ماه پیش
برخی مسئولان و مدیران واقعا فرق واژه اوسا و استاد را نمی دانند و متاسفانه هر فردی در مجامع و رسانه ها بیشتر دیده شد را مفاخر و استاد می دانند!
مرحوم تارخ استاد نبود ، تحصیلات بالای علمی هم نداشت و یک بازیگر معمولی بود ، استادان در دانشگاه هستند که بعد از سالها تلاش علمی از استادیاری به دانشیاری و سپس به استادی نائل می شوند.
در همین دانشگاه شیراز مرحوم دکتر فیزابی استادیار دانشکده هنر را کسی نمی شناسد استادی که مرحوم تارخ فاصله علمی فراوانی با آن دارد، مرحوم فیزابی گرافیست مشهور که ارم دانشگاه شیراز را به همراه صد ها اثر نفیس طراحی کرده ، علاوه بر این اسم این پردیس را می توان به استادان و دانشمندان واقعی مزین کرد
0
0