شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۳۲
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استاندار فارس، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) را بنیادی برای خدمت کردن به مردم عنوان کرد و گفت: عاقبت بخیری در گروی گشودن گرهی از مشکلات مردم است به همین سبب است که یاد خیرین همواره ماندگار می ماند.

به گزارش پیام خبر، دکتر محمد هادی ایمانیه در اولین جشنواره ورزشی بازنشستگان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) سراسر کشور که به میزبانی استان فارس در شیراز برگزار شد، ضمن محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، گفت: این حجم از قساوت و ظلم و خونریزی در طول تاریخ بشریت سابقه ندارد.

استاندار فارس در ادامه سخنان خود به اقدام ارزشمند کمیته امداد امام خمینی(ره) در برپایی جشنواره ورزشی بازنشستگان این نهاد اشاره کرد و گفت: فارس از دیر باز مهد خیرین و نیکوکاران بوده و همچنان نیز خواهد بود؛ اقدامات خیرین سراسر استان، بناهای احداث شده و فعالیت هایی که به ثمر نشسته و در خدمت مردم قرار گرفته نمونه‌ بارز این سخن است.

وی تصریح کرد: زمانی که مجمع خیرین تامین سلامت در فارس را بنا نهادیم از مرحوم نمازی الگو گرفتیم؛ بنیان گذار بیمارستانی که از بدو تاسیس بیمارستان تا امروز علاوه براینکه جان بسیاری از مردم را نجات داده، به مرکزی برای تربیت پزشکان و متخصصان نیز تبدیل شده است.

دکتر ایمانیه با تاکید براینکه، کار خیر هنگامی که شروع می شود تا روز قیامت برای متولیان حسنات دارد، اذعان داشت: کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) که با تدبیر بنیان گذار جمهوری اسلامی بنا شد، بنیاد خیری است که در راه خدمت کردن به ابناء بشر، نیازمندان و افرادی که پناهی ندارند فعالیت می کند که این اقدام بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه، یاد خیرین همواره ماندگار می ماند، افزود: عاقبت بخیری و فراهم نمودن آخرت بهتر، در گروی گشودن گرهی از مشکلات مردم است.

نماینده عالی دولت در فارس در ادامه، تقدیر، تجلیل، تکریم و حفظ حرمت بازنشستگان در هر رده و سازمان و به هر نحو ممکن را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: البته در فرهنگ دینی ما بازنشستگی به معنای سکون یافتن و حرکت نکردن معنا ندارد چراکه تا آخر عمر فعال هستیم و در راه خدمت به مردم تلاش می کنیم.

استاندار فارس در پایان تصریح کرد: تلاش کردیم تا در سفر دوم هیات دولت اعتبارات خوبی برای حمایت از ورزش از جمله ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و ورزش بانوان مصوب شود؛ با عنایت ویژه ریاست محترم جمهور و معاون زنان و خانواده ایشان، مصوبات خوبی داشتیم که امیدواریم این اعتبارات تا پایان دولت سیزدهم جذب شود و به توسعه و گسترش ورزش در استان فارس کمک کند.

 

کد خبر 219282

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید