شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ۲۰:۳۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در بیانیه مدیران و خبرنگاران پایگاه‌های خبری استان فارس آمده است: رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن هدفمند خبرنگاران، مرتکب جنایت جنگی شده است.

به گزارش پیام خبر، در پی استمرار حملات رژیم صهیونیستی و کودک کش و کشتار خبرنگاران در غزه، مدیران و خبرنگاران پایگاه‌های خبری استان فارس مواضع خود را در محکومیت اقدامات رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کردند، در متن این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند: «هرکس فریاد دادخواهی مظلومی را که از مسلمانان یاری می‌طلبد بشنود، اما به یـاری آن مظلـوم برنخیزد، مسلمان نیست.» (الکافی، کلینى، محمد بن یعقوب بن اسحاق‏، محقق / مصحح: غفارى، على اکبر، آخوندى، محمد، دار الکتب الاسلامیة، تهران، ‏1407 قمری، چاپ: چهارم، ج ‏2، ص 164، باب (الاهتمام بامور المسلمین و النصیحة لهم و نفعهم).)

جهانیان شاهد هستند که در این ایام، روزانه یک خبرنگار توسط صهیونیست ها به شهادت می رسد و فلسطین اشغالی به بزرگترین قتلگاه خبرنگاران در سراسر جهان تبدیل شده است.

رژیم صهیونیستی جنایت و تروریسم دولتی را به نهایت رسانده، اینک رکورد کشتار هدفمند خبرنگاران، برای جلوگیری از اطلاع رسانی رسانه ها را نیز به خود اختصاص داده است.

جنایت آشکار جنگی رژیم موقت صهیونیستی وحشیانه ترین حملات را علیه مناطق مسکونی، بیمارستان ها، مدارس و اردوگاه‌ها بدون توقف ادامه می دهد، سازمان های حقوق بشری و سازمان ملل متحد، کشورهای اروپایی همگی ثابت کردند، حقوق بشر تا وقتی محترم شمرده می شود که مورد نظر استکبار جهانی باشد و در صورت نیاز چشم های آنها بر همه جنایات بسته می شود.

خطاب به همه آزادگان جهان به ویژه خبرنگاران و رسانه های بیدار و با وجدان اینکه آیا هنوز هنگام پشتیبانی یک صدا از خبرنگاران فلسطینی نرسیده است؟

آیا نباید رسانه‌های دنیا فریاد مظلومیت ملت فلسطین را امروز با تمام توان منعکس و منتشر کنند؟

همه خبرنگاران آزاده و مستقل دنیا باید دلیل سکوت مجامع بین‌المللی و حکومت‌ها در مقابل جنایت آشکار قرن از مسئولان کشورهای خود و نهادها و سازمان‌های بین المللی مطالبه و بر اجرای کنوانسیون ژنو در ضرورت حفاظت از خبرنگاران و غیرنظامیان تاکید و پافشاری کنند.

مدیران و خبرنگاران پایگاه‌های خبری استان فارس، با گرامیداشت یاد همه خبرنگارانی که در راه دفاع از آرمان‌های الهی، انسانی و حقوق بشری در سراسر جهان جانباخته اند، حمایت از خبرنگاران قهرمان در فلسطین را وظیفه خود دانسته و آمادگی خود را جهت ایفای بیش از پیش نقش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از مظلومیت ملت فلسطین با حضور در کنار رسانه‌های محور مقاومت در برابر ظلم و استکبار جهانی اعلام می دارند.

 

کد خبر 219760

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید