یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۴ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۱۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با بیان اینکه، غزه نماد مقاومت و شمع فروزان روزهای تاریک تاریخ جهل مدرن است گفت:غزه در آتش خصم روشنا بخش وجدان خفته بشری شدند وسیل انسانیت را در جای ،جای دنیا به راه انداختند.

به گزارش پیام خبر، دکتر هادی رضایی در همایش اقتدار که به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین در شهرستان زرقان برگزارشد ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک به بسیجیان و همه کسانی که در این کره خاکی دل در گرو ارزش های انسانی واسلامی دارندعنوان کرد: بسیج با آغاز نهضت حضرت امام روح الله در سال ۱۳۴۲ شکل گرفت ودر ۵ آذر ۱۳۵۸ به دستور ایشان قوام پیدا کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس افزود: انقلاب اسلامی ایران با بسیج توده ها شکل گرفت وناگزیر با حضور در میدان های دفاع از آن تداوم خواهد یافت.

دکتر رضایی جمهوری اسلامی را حاصل انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی حاصل حضور حاضران متعهدبه آرمان‌ها وارزشهای انقلاب امام است.

وی با بیان اینکه فلسفه ایجاد بسیج حفاظت از دستاورد های معنوی ومادی این انقلاب است اظهار داشت: وظیفه بسیج جلوگیری از انحراف در مسیر انقلاب وصدور آن به دلها وامت های پاک در سراسر گیتی است.

رضایی بیان داشت: آنچه امروز از آن به عنوان محور مقاومت یاد می شود تحقق کلام آن استوره قرن خمینی کبیر مبنی بر توسعه انقلاب به دیگر بلاد اسلامی است که با تدبیر جانشین برحقش مقام معظم رهبری به ثمر نشسته است.

وی در ادامه با بیان اینکه، غزه نماد مقاومت و وشمع فروزان روزهای تاریک تاریخ جهل مدرن است گفت:که در آتش خصم روشنا بخش وجدان خفته بشری شدند وسیل انسانیت را در جای ،جای دنیا به راه انداختند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس افزود: رمز ظهور مقاومت است ورمز استمرار انقلاب نظارت برآن توسط ناظران وصاحبان آن یعنی مردم در مکتب بسیج است.

 

کد خبر 221086

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید