شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۱۷:۵۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با برگزاری مراسم اختتامیه مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره ملی دانشجویان ایران، دفتر این مسابقات در استان فارس بسته شد.

به گزارش پیام خبر، مراسم اختتامیه مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره ملی دانشجویان ایران امروز، 13 آذرماه در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد.

این مسابقات به‌همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و با همکاری دانشگاه شیراز برگزار شد که تیم‌های دانشجویی 7 دانشگاه استان در آن شرکت کردند.

مسابقات مذکور از 6 آذرماه جاری به‌مدت 6 روز در محل تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد که در نهایت 2 تیم برگزیده از این استان به مرحله کشوری مسابقات مناظره ملی دانشجویان ایران که در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد، راه پیدا کردند.

امیرحسین استقلال، در مراسم اختتامیه مسابقات مذکور، شیراز را شهر سخن و گفت‌وگو و ادب برشمرد و گفت: در این مرحله از مسابقات 35 تیم دانشجویی از دانشگاه‌های استان فارس شرکت کردند که به لحاظ تعداد تیم‌های شرکت‌کننده جزو یکی دو استان اول کشور هستیم.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه به دلیل جایگاه استان فارس، دو سهمیه کشوری در مسابقات کشوری مناظره دانشجویان داریم، گفت: بحمد الهی مسابقات مناظره دانشجویان به شکل قابل قبولی در استان فارس برگزار شد و شاهد استقبال دانشجویان 7 دانشگاه استان از این مسابقات بودیم.

امیررضا خرمدل، نیز در این مراسم گفت: هر ساله این مسابقات در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شد اما امسال برای نخستین بار این مسابقات در 2 مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی مسابقات مناطره ملی دانشجویان فارس، از راه‌یابی 2 تیم پندار از دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، آزاد اسلامی، فرهنگیان و پیام‌نور و تیم رویش از دانشگاه شیراز به مرحله کشوری این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: مرحله کشوری این مسابقات در اردیبهشت‌ماه سال 1403 با حضور برگزیدگان استان‌های مختلف برگزار خواهد شد.

خرمدل حضور 35 تیم در این دوره از مسابقات را رکورد جدیدی برای استان برشمرد و گفت: 140 نفر از دانشجویان در این مرحله از مسابقات از استان فارس شرکت کردند.

در ادامه این مراسم اسامی تیم‌های برگزیده مسابقات به شرح ذیل اعلام شد.

رتبه اول، تیم پندار شامل با حضور محمدجواد اتابکی، زهرا نوروزی، محمدمهدی یزدانی و مینا شیبانی

رتبه دوم، تیم رویش با حضور محمدحسن کمالی سروستانی، علی قاسمی‌نژاد، امیررضا منعمی و زهرا مرادی علمدارلو

رتبه سوم، تیم جیوگوی با حضور سیدعباس حسینی، امیرحسین محمدی، عاطفه عباس‌پور و فرانک اقتداری

تیم اخلاق، تیم آرزم از دانشگاه فرهنگیان شیراز با حضور ابراهیم محمدی، محمدعلی سلیمان‌پور، امیرعباس ملائی و محمدجواد موسی‌پور

یادآور می‌شود، پایان‌بخش این مراسم تجلیل از برگزیدگان این مرحله از مسابقات با حضور رئیس جهاد دانشگاهی فارس بود.

 

کد خبر 221641

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید