شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۱۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جانشین سپاه فجر استان فارس گفت: دانشگاه می تواند مشکلات مدیریتی کشور را حل کند و در این راستا نقش بسیج دانشجویی نیز تاثیرگذار است.

به گزارش پیام خبر، هاشم جمالی امروز در بازدید از مجموعه بسیج دانشجویی استان فارس، در جمع کارکنان این ناحیه حضور یافت و با تقدیر و تشکر از زحمات آن ها و دانشجویان بسیجی اظهار داشت: عملکرد شایسته بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس نشان دهنده برنامه ریزی صحیح و مدبرانه این مجموعه در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

جانشین سپاه فجر استان فارس با تاکید بر تعمیق معنویت، بسط بصیرت و ارتقای علمی افزود: باید تا بذل جان، پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاد.

جانشین سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: دانشگاه می تواند مشکلات مدیریتی کشور را حل کند و در این راستا نقش بسیج دانشجویی نیز تاثیرگذار است.

جمالی با تاکید بر پرورش مدیر تراز انقلاب اسلامی با برنامه ریزی صحیح گفت: دشمن به دنبال از بین بردن اعتماد مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است از این رو باید ضمن حفظ هشیاری لازم، توطئه های آن ها را خنثی کنیم.

وی تصریح کرد: با برگزاری برنامه های متنوع، زمینه حضور دانشجویان در برنامه های فرهنگی دانشگاه ها فراهم شود.

در این نشست، مدیران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به ارائه گزارشی از فعالیت های مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه های این استان پرداختند.

 

کد خبر 222123

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید