یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۲۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در بازدیدی که اعضای سازمان مردم نهاد «سمن» «دیدبان ارزش های گام دوم انقلاب» با حضور مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران آبفا شیراز از تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شیراز داشتند از نزدیک در جریان اقدامات آبفا شیراز در راستای خدمت رسانی به مردم قرار گرفتند و نیز با فرآیند تصفیه فاضلاب آشنا شدند.

به گزارش پیام خبر، در بازدیدی که اعضای سازمان مردم نهاد «سمن» «دیدبان ارزش های گام دوم انقلاب» با حضور مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران آبفا شیراز از تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شیراز داشتند از نزدیک در جریان اقدامات آبفا شیراز در راستای خدمت رسانی به مردم قرار گرفتند و نیز با فرآیند تصفیه فاضلاب آشنا شدند.

اعضای این سازمان مردم نهاد، پس از شنیدن توضیحات و گزارش ارائه شده توسط مدیر عامل و کارشناسان آبفا شیراز، از پاسخگویی، شفاف سازی و فعالیتهای انجام شده این شرکت ابراز رضایت کردند.

غلام مهدی حق دل، مدیر عامل سمن دیدبان گام دوم انقلاب با قدردانی از عملکرد مدیر عامل و کارکنان آبفا شیراز بر ضرورت اطلاع عموم از پروژه تصفیه فاضلاب تاکید کرد و گفت: مردم فهیم شیراز در بازدید های میدانی با ارائه خدمات، عملکرد دستگاه های دولتی و دستاوردهای دولت آشنا می شوند؛ اطلاع رسانی کلام به کلام در سطح محله ها و شهر وظیفه هرکدام از ماست که خانواده ها لزوم جایگزینی پساب فاضلاب به جای آب آشامیدنی جهت استفاده های صنعتی و فضای سبز را بدانند.

بهمن بهروزی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آبفا شیراز نیز مطلع شدن مردم از اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی را حق طبیعی مردم دانست.

گفتنی است بازدیدهای این سمن با دستور استاندار فارس و با هدف انعکاس دستاورد و عملکردهای دولت و نیز در راستای جهاد تبیین انجام می شود.

 

کد خبر 222125

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید