یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۰۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز با اعلام اینکه موضوع تنبیه بدنی دانش اموز خط قرمز ماست گفت: پرونده تنبیه بدنی دانش اموز توسط معلم ورزش به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان اموزش و پرورش ارسال شد.

به گزارش پیام خبر،سیدعبدالصمد موسوی با اشاره به وقوع یک مورد تنبیه بدنی دانش آموز در یکی از مدارس ناحیه سه شیراز گفت: روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه آزمون پیشرفت تحصیلی در یکی از مدارس روستاهای اطراف شهر شیراز در حال برگزاری بوده است که در حین برگزاری این آزمون، معلم ورزش این مدرسه که در حال مراقبت از برگزاری ازمون بوده با یکی از دانش اموزان که احتمال انجام تخلف داشته بحث لفظی پیدا می کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز ادامه داد: متاسفانه این درگیری لفظی منجر به تنبیه بدنی این دانش آموز توسط معلم ورزش این اموزشگاه می شود.

وی گفت: مسوولین آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز پس از اطلاع از این ماجرا موضوع را از طریق مدیر مدرسه، معلم ورزش خاطی و اولیا دانش اموز پیگیری کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز گفت: هر چند جلسه ای باحضور مدیر مدرسه، اولیا دانش اموز و معلم ورزش برگزار و با دلجویی و عذرخواهی، موضوع خاتمه یافته اما به دلیل رفتار خارج از شئون شغلی و اداری این معلم ورزش،وی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان اموزش و پرورش معرفی شد.

موسوی گفت: بارها اعلام شده تنبیه بدنی دانش اموز از خطوط قرمز وزارت آموزش و پرورش است.

 

کد خبر 222386

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید