یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۳۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

کشف بیش از 12 میلیارد ریال کالای غیر مجاز و قاچاق در داراب

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از کشف و توقیف بیش از ۱۲ میلیارد ریال از انواع دارو و کالاهای سلامت محور غیر مجاز و قاچاق در بازرسی از سطح شهر داراب خبر داد.

به گزارش پیام خبر، دکتر محمدجواد راعی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور از اهمیت ویژه‌ای در ارتقای سلامت مردم برخوردار است، گفت: در بازدید مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شبکه بهداشت و درمان داراب، نیروی انتظامی، مراجع قضایی و امنیتی که از سطح عرضه انجام شد، فعالیت عطاری‌ها و صنوف فروش مکمل‌های ورزشی این شهرستان پایش شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در بازرسی از دو مکمل فروشی و دو عطاری در شهر داراب، بیش از هزار قلم دارو و کالاهای سلامت محور غیر مجاز به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال شامل داروهای سقط جنین، چاقی و لاغری، مخدر، انواع مکمل‌های ورزشی و داروهای جنسی غیر مجاز و قاچاق کشف و ضبط شد که متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه غذا و دارو، موضوع را به سامانه ۱۹۰ رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت اطلاع دهند.

 

کد خبر 222388

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید